Ostatnio przeglądałam zdjęcia z poprzedniego roku. Wkurzyłam się jak nie wiem, ponieważ każdy nasz rodzinny spacer kończył się serią zdjęć ...

mama i córka

By | 18:29 1 comment
Ostatnio przeglądałam zdjęcia z poprzedniego roku. Wkurzyłam się jak nie wiem, ponieważ każdy nasz rodzinny spacer kończył się serią zdjęć Julki i Patryka. Mnie nie ma prawie na żadnym zdjęciu lepszej jakości, nie mówię tu o wymuszonym selfie. Także kochani od teraz trochę więcej mamy będzie na zdjęciach, wiem, że tryskacie radością. Zaopatrzyliśmy się w mały pilocik do aparatu, który nam ułatwi zdjęcia mamy i córki, kiedy ojciec w pracy lub na treningu. Koniec też z wymówkami, że mama za gruba czy niepomalowana. Tych chwil i tych momentów już nigdy nie powtórzymy, a ja chcę mieć pamiątkę z moim najwspanialszym cudem świata!








































spodenki i buciki H&M, koszulka ZARA
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :

  1. Zdjęcia to pamiątka na całe życie, ja jestem zdjęcioholiczką i uwieczniam każdy ważny szczegół z życia mojego dziecka, a że jest ich sporo to i kolekcja zdjęć duża. Dobrze że teraz zdjęcia można trzymać na dysku a nie wszystkie wywoływać bo bym zbankrutowała;)

    OdpowiedzUsuń