Wczorajszy dzień miał być odpowiedzią na nasze pytanie: Czy to chłopiec czy dziewczynka.?  Niestety 8:30 to chyba nie najlepszy czas na ...

boy or girl

By | 19:52 2 comments
Wczorajszy dzień miał być odpowiedzią na nasze pytanie: Czy to chłopiec czy dziewczynka.? 

Niestety 8:30 to chyba nie najlepszy czas na poznawanie odpowiedzi na tego typu pytania. Nasz maluszek nie miał żadnej ochoty na pokazanie "kim" jest. Lekarz próbował złapać go z jednej strony, a on uciekał w drugą. Złośliwiec mały. Już drugie badanie USG, gdzie nawet porządnie nie można go zmierzyć, bo ucieka. 
Jednak ku naszemu zdziwieniu w pewnym momencie maluszek zrobił taką słodką pozę. Widać było jak trzyma rączki na oczkach jakby dopiero co wstał i je przecierał. To był cudowny widok.! Już jest taki duży.. Szok jak ten czas leci.. 

Kurczę tak bardzo chciałam wiedzieć czy to chłopiec czy dziewczynka. Jak na początku miałam "uczucie", że to Julian tak teraz nic. Ostatnio jesteśmy na etapie wybierania wózka, fotelika do samochodu i łóżeczka. I teraz nie wiemy czy dodatki z różem czy błękitem. Wiem, że to szybko, ale jak teraz pojadę do Danii to nie wiem jak szybko uda mi się tutaj przyjechać i czy maleństwo pozwoli mi na taką podróż.. Poza tym u nas dużo się pozmieniało i sama wracam do Danii. Patryk przyjedzie dopiero w listopadzie, po zakończeniu kontraktu z Kotwicą. Hah mam ostatnie dwa miesiące wolności ;p 

Szczerze powiem, że nie chce mi się wracać do Danii. Tutaj czuję się jak na wakacjach. Codziennie gdzieś idziemy na obiad. Nie muszę się martwić czy jak ugotuję sobie obiad dzień wcześniej to czy nadal będę miała na niego ochotę. Powiem Wam, że z moim apetytem nadal jest źle. Na śniadania i kolacje jadam już tylko kanapki z masłem, ponieważ żaden ser, serek czy wędlina mi nie smakuje.. Wiele razy już było tak, że miałam ochotę na jakieś danie, po czym stwierdziłam, że śmierdzi i już nie zjadłam. Nie sądziłam, że w ciąży nie będę miała apetytu. Bardziej stawiałam na ciągłe zachcianki. Ale jak widać każdy organizm przeżywa to inaczej.. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. już myślałam, że moge kupic jakies ubranka a tu mały nie chce się cioci pokazac! ;(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. (:

    Obserwujemy? Zapraszam.
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń