Czwarty miesiąc ciąży a ja nadal umieram.. Do typowych porannych mdłości doszły bardzo silne bóle głowy, mega rozdrażnienie i jeszcze wi...

4th month

By | 18:30 10 comments
Czwarty miesiąc ciąży a ja nadal umieram..

Do typowych porannych mdłości doszły bardzo silne bóle głowy, mega rozdrażnienie i jeszcze większa huśtawka nastrojów niż wcześniej. Wszyscy mówią, że to stan błogosławiony, jak dla mnie to pierwsze miesiące nie są niczym przyjemnym. Już 8 tydzień się męczę. Mam nadzieję, że następne miesiące będą lepsze.
Dzidzia ma już 14 tygodni i 2 dni ;) Jest już coraz większa i dłuższa (ponad 10cm) i nawet zaczyna kopać. To jest cudowne uczucie. Jakbym miała bąbelki w brzuszku. Początkowo myślałam, że tak bardzo nie mogę się tego momentu doczekać, że sobie to wmawiam, ale okazało się, że to prawda. Brzuszek rośnie mi w ekspresowym tempie i dużo osób pyta czy aby na pewno to dopiero 14 tydzień. Moja mama taki brzuch miała dopiero w 7 miesiącu..

Jeżeli chodzi o jedzenie to nie mam zachcianek. Praktycznie nic mi nie smakuje i nadal nie mogę się przemóc do mięsa, ziemniaków, niektórych zup.. wręcz wszystko mi śmierdzi. Jedyne co jem to mączne potrawy-pierogi, kluski etc. 
Powoli cała szafa leci do wymiany. Miałam tyle nowych ciuchów kupionych na te wakacje i w nic już nie wchodzę. Brzuszek coraz większy i jest problem. Strasznie męczy mnie też ta pogoda. Jest tak gorąco, że non stop śpię. Ostatnio byłam w Koszalinie na zakupach i tak mi się spać chciało, że zasnęłam w samochodzie i nic mnie nie obchodziło czy ktoś mnie zobaczy czy nie. Patryk chodził po sklepach a ja smacznie sobie spałam. Także jak widzicie ciąża ma swoje prawa. W zasadzie przez moje samopoczucie nie pojechałam też na Rihannę.. Wczoraj z bólu to ściany gryzłam. 


28.06.2013 koniec trzeciego miesiąca

14tygodni i 2 dni ;) 





strasznie wzruszająca historia i gwarantuję, że będziecie płakać.. ;(
niesamowita historia nasz 19-tygodniowy syn zyl tylko kilka minut po urodzeniu  
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy :

  1. Faktycznie Twoja dzidzia jest już strasznie duża ! Ja jestem w 16 tygodniu i wydaje się być mniej więcej taka sama choć przyznam, że ja lepiej znoszę ciążę od końca trzeciego miesiąca. Brzuch mam 3 razy większy bez ciąży :P pewnie nie zauważę kiedy u mnie bedzie coś widać zbyt szybko. Póki co nie przytyłam nawet kilograma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze ;) Trzymam kciuki.! Ja nadal ważę 2kg mniej niż przed ciążą :P

      Usuń
  2. Faktycznie musi Ci być niełatwo, ale pewnie niedługo wszystko minie, a Ty będziesz najszczęśliwszą kobietą na świecie !
    Wyglądasz fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam was ostatnio w sklepie z Patrykiem i nie wyglądaliście na tak szczęśliwych....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy zawsze chodzi ciągle uśmiechnięty i skacze z radości. No bez przesady. A Ty Monika jak się czujesz? :) lepiej już może?

      Usuń
    2. w takim razie życzę wytrwałości :)

      Usuń