Dzień babci i dziadka jest dniem wyjątkowym i myślę, że powinien się kojarzyć z wnuczętami. Jeszcze kilka lat temu byłam na etapie "kup...

5 spersonalizowanych pomysłów na Dzień Babci i Dzień Dziadka

By | 21:33 4 comments
Dzień babci i dziadka jest dniem wyjątkowym i myślę, że powinien się kojarzyć z wnuczętami. Jeszcze kilka lat temu byłam na etapie "kupię kwiatki i czekoladki, i będzie super". Jednak odkąd jest Julka, moje podejście do życia całkowicie się zmieniło. Teraz inaczej patrzę na wiele spraw, a tym samym mam nowe pomysły. W tym roku chciałabym, aby Julci dziadkowie czy nasi dziadkowie dostali to co zostanie z nimi dłużej niż zwykłe czekoladki czy kwiatki. Jestem również wielką zwolenniczką prezentów praktycznych. Także kochani oto moja lista, w komentarzu napiszcie jakie Wy macie pomysły. 






1. Fotoksiążka

Jakże by było inaczej gdyby na pierwszym miejscu nie pojawiła się fotoksiążka firmy Printu.?! Od kilku lat bezkonkurencyjny prezent na każdą okazję.! Moi rodzice, Patryka rodzice, nasi dziadkowie wszyscy już mają przynajmniej jeden egzemplarz. Ostatnio sprawdziłam, że do tej pory zamówiliśmy już 16 fotoksiążek.! 
O tym jak stworzyć fotoksiążkę możecie poczytać tutaj: pierwsza nasza fotoksiążka




2. Kalendarz ze zdjęciami.

Jest mnóstwo różnych firm, które oferują piękne kalendarze ze zdjęciami. Jeżeli potraficie przerabiać zdjęcia w Ilustratorze czy Photoshopie to możecie sami taki zrobić, ale ja polecam stronę Vistaprint. Gotowe szablony bardzo ułatwiają pracę, a dodatkowo każdy kalendarz można spersonalizować. Jeżeli nie macie wszystkich zdjęć na komputerze, możecie dodać je również z Facebook`a.W tym roku postawiłam na empik.pl i mam nadzieję, że się nie zawiodę ;) 






3. Kubek ze zdjęciem. 

Rok temu dla mojego taty na Dzień Dziadka zamówiła kubek ze zdjęciami Juleczki. Akurat u niego dzień rozpoczyna się od picia kawki, także spersonalizowany kubek był jak najbardziej na tak.! W celu stworzenia takiego gadżetu polecam Wam firmę Photo Fancy bądź Vistaprint. 






4. Wedel 

Tak jak rok temu na stronie firmy Wedel możecie zamówić spersonalizowane pudełeczka z ptasim mleczkiem. Myślę, że znajdę tu wielu fanów tych czekoladek. Do wyboru są szablony w kategorii  "złóż życzenia", "rozkochaj" lub "rozśmiesz". Sami możecie wpisać życzenia czy też dodać zdjęcie. Myślę, że niejeden dziadek/babcia się ucieszy. Słodkości nigdy za dużo.! 






5. Czekoladowy telegram.

Skoro już jesteśmy przy słodkościach, to warto wspomnieć też o czekoladowym telegramie, czyli wiadomości ułożonej z kostek belgijskiej czekolady.! Mimo wielu szablonów, które znajdują się na stronie możecie zaprojektować własną wiadomość. Do wyboru jest mleczna oraz biała czekolada. Poza alfabetem są również znaki specjalne np. serca, które ozdabiają taką wiadomość. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze :

  1. Namawiasz na te printu i namawiasz ... Zamowimy ! 😝😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Te produkty mam sprawdzone przez minione 4 lata. W tym roku, wyobraź sobie przy okazji szukania prezentów świątecznych, trafiłam na ciekawe prezenty w sklepie dla dzieci... No własnie z pozoru tylko dla dzieci. Moja mama zmarła rok temu, tata pomaga, więc zawsze jakiś prezent szykujemy dziadkowi. No i sięgnęłam po ekokosmetyki https://bobomio.pl/dla-mamy/kosmetyki-naturalne/dla-mezczyzn/ - wybrałam krem na zmęczone mięśnie, dotąd kupowany w aptece i kosmetyk do kąpieli. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Kojarzymy wszystkie ekomamę a co myślisz o ekotacie, czy ekodziadku? Ja dopiero w tym roku będę to sprawdzać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika Bednarczyk3 lutego 2017 09:47

    Faktycznie fajny pomysł :) Ja też staram się używać bio kosmetyków ;) A ceny tu przystępne

    OdpowiedzUsuń