Wczoraj rozmawialam sobie z moja kochana kuzynka Kala. Tak od słowa do słowa przesłała mi coś. Coś mega fajnego i totalnie wciągającego.. ka...

karaoke

By | 13:30 7 comments
Wczoraj rozmawialam sobie z moja kochana kuzynka Kala. Tak od słowa do słowa przesłała mi coś. Coś mega fajnego i totalnie wciągającego.. karaokeparty.!  Co jest w tym najlepszego.? Nie muszę mieć play station, mikrofonu etc. Wystarczy komputer i dobry humor ;D
Hah całe 2h `śpiewałam` sąsiadom ;p Ale bylo mega. Z Kala stoczyłam kilka bitew niestety ona już doświadczona i ciągle ze mną wygrywała. Zaczęłyśmy od `Call me maybe`- Kala pozwoliła mi wybrać. Akurat to wydawało mi się mega proste. Niestety wydawało się ;p Po każdej piosence byl komentarz `tone deaf`.  Potem podesłalam link Patrykowi. Wiedziałam, że za szybko nie pójdziemy spać ;p Hah przyznaję, że Patryk potrafi śpiewać. Wygrał każdą bitwę ze mną.! ;<
Jak widać beznadziejna jestem w śpiewaniu ;p Ale dobra zabawa jest najważniejsza.! Poza tym bardzo odstresowuje takie śpiewanie (nie tylko pod prysznicem). Szkoda tylko, że moje szczurki do końca wieczoru nie chciały wyjść z pudełka. Mam nadzieję, że jeszcze słyszą dobrze ;) Polecam Wam na jesienną nudę w domu karaoke party.!

Rano wstałam prawie bez głosu i z zakwasami (ale było warto).. Nogi to mnie tak bolały.. Pierwszy raz najgorszy, ale ćwiczyć dalej trzeba. Dzisiaj znowu zostałam zaproszona na obiad do duńskiej rodziny.! Juz nie mogę się doczekać. Bardzo fajny jest ten pomysł ;)

Równe trzy miesiące dzisiaj mijają jak jestem w Danii. Tak szybko zleciało, a tak dużo się wydarzyło ;)




Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy :

  1. Też w to grałam! super zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czytam i czytam tego bloga i jestem pełen podziwu odwagi. Dziewczyna potrafi się wybronić, robi co lubi a i tak znajdą się tacy, którzy bedą próbowali jej przeszkodzic. W gimnazjum zaprosilem ja do kina i wiecie co mi powiedziała `nie wiem czy chcesz tego, ale jestem najwredniejsza, najbardziej złośliwą i pyskatą osoba na swiecie`. I tamtego dnia stwierdziłem, że to najlepsza osoba na świecie. Sama zrobiła sobie antyreklamę. Ja jestem starszy o 3 lata i uwierzcie, że zadna dziewczyna z gimnazjum nie zrobiła na mnie takiego wrazenia ;) Poza faktem, że przez rok dawała mi kosza mimo, a starałem się jak głupi ;) Pozdrawiam Cię piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciliście do siebie z Patrykiem? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia Ty wiesz, że bym Cię kochał... ;D Pozdrawiam i życzę samych sukcesów !

    Przemek ze śląska (chyba jeszcze pamiętasz... :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemek ze slaska, Marcin z gimnazjum, omg, ile to rzeczy mozna sie dowiedziec z komentarzy o wlasnej przyjaciolce :D

    love You, M ;*

    OdpowiedzUsuń