8 rano a u mnie telefon za telefonem.! Dzisiaj rano pewna osoba przyznała się do tych negatywnych komentarzy na moim blogu. Oczywiście ni...

haters

By | 12:47 6 comments
8 rano a u mnie telefon za telefonem.!
Dzisiaj rano pewna osoba przyznała się do tych negatywnych komentarzy na moim blogu. Oczywiście nie powiem Wam kto to, bo to jest sprawa między nami dwiema. Wiem, że mam takie samo prawo do poniżenia jak ona, ale będę mądrzejsza ;p Szczerze tylko współczuję tej osobie, bo ja na swój sposób przeżyłam to. Kilka osób przeczytało jaka jestem zła i tyle. Wiele osób broniło mnie. Najważniejsze, że to nie ja mam poczucie winy. Ale mimo wszystko doceniam odwagę i pozdrawiam ;) Dalej nie rozumiem czemu to zrobiła anonimowo, ale to już nie jest mój problem.

Dzisiaj miałam tylko 3h zajęć z global communication. Nasza kochana pani jest niestety cały czas poza zasięgiem więc przydzielono nam zastępstwo. Mamy pana z Mołdawi, który bardzo nie lubi jak używa się komputerów na jego lekcji ;p
Rozmawialiśmy dużo o różnicach między państwami. Jakie są wartości w danym kraju. Jak się zdobywa status społeczny, jak oceniamy ludzi etc. Co prawda było nas tylko 10 osób, ale daliśmy radę. Nawet ja się z nudów udzielałam.. Za bardzo się przyzwyczaiłam do używania lapka na zajęciach ;p  Ogólnie dobrze było, ale myślę, że takie na poziomie pierwszej klasy liceum. Myślałam, że ten przedmiot będzie inaczej wyglądał. Póki co czuję się tam traktowana jak dziecko ;p Ale czas szybko zleciał także jest spokojnie. Poza tym to mój ostatni global w tym półroczu. Jutro wolne, w piatek 4h.
Żyć nie umierać ;D


Dzisiaj zdążyłam obejrzeć kontrowersyjny dokument `chwała dziwkom`. Nie wiem co mam powiedzieć po tym. Jest straszny. W jednym momencie, aż się popłakałam, że kobiety są tak traktowane, poniżane, wykorzystywane.. zwłaszcza młode dziewczyny.. To jest dramat. Wart poświęcenia tych dwóch godzin..

Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy :

  1. Ja na Twoim miejscu bym zniszczyła tej osobie życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha, puknij się w łeb :)))

      Fałszywiec :))

      Usuń
    2. Jestem w szoku, że nie napisała o tym! Wielkie brawa za klasę i trzymacie fasonu ;) Skąd wiedziałaś kto to?

      Usuń
    3. Po co mam komuś robić to co ktoś zrobił mi.? Ja wierzę w karmę ;) skąd wiem.? Siła internetu ;p

      Usuń
  2. Zawsze byłaś mądra i inteligentna, ale teraz pokazałaś jak wyrozumiała i dobra jestes... Gratuluje. Nieźle dojrzałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie ze wszystko sie ulozyło ;) całuje ;) p.s. zrob jakis konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń