"Trzymam kciuki i powiem Ci, że bardzo fajnie czyta się Twój blog! Powodzenia ;*" "-wiem, że piszę tak z zaskoczenia trochę...

love

By | 21:07 4 comments
"Trzymam kciuki i powiem Ci, że bardzo fajnie czyta się Twój blog! Powodzenia ;*"

"-wiem, że piszę tak z zaskoczenia trochę ale chciałam tylko powiedzieć, że na bieżąco czytam Twojego bloga i że odwalasz kawał świetnej roboty :). więc cokolwiek by się nie działo masz moje pełne wsparcie.  masz super energię

"

"pisz tego swojego bloga, rób takie wpisy na fb - uwielbiam to, że mogę sobie w głowie wyobrażać jak to masz fajnie ;) "

"No dobra na początku Cię nie lubiłam. Pewnie o tym wiesz. Ale chciałam Cię teraz przeprosić za każde złe slowo, bo od sierpnia czytam Twojego bloga i jestem pewna, że jesteś fajniejsza od moich "przyjaciółek. Podziwiam Twój entuzjazm ;) Jestem Twoją wierną fanką."

"Jesteś fajną, młodą dziewczyną, która nie boi się wyzwać. Dlaczego masz pozwalać ludziom się krytykować? Masz dystans do życia a to najważniejsze. Buśka."

"Naprawdę z ręką na sercu czytam każdy Twój wpis. Mam nadzieję, że też uda mi się wyjechać za granicę na studia. Wiem, że trzeba być silnym i wierzyć w swoje marzenia i to właśnie pokazujesz młodym dziewczynom. Myślę, że masz bardzo dużą szansę wybicia się. Bardzo fajnie, że robisz konkursy na facebooku. Bedę dalej śledziła! Dziękuję za wiarę w marzenia i szczerość ;*"

Kochani dziekuję za wszystkie miłe słowa.! Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy.
Cudowne uczucie siedzieć sobie w domku, lekko zamulać i nagle dostać takie perełki.! Mega, ale to mega mega jestem szczęśliwa ;p Aż mi łzy lecą z tego szczęścia ;p Dziękuję również tym, którzy się do mnie przekonali i stwierdzili, że nie jestem taka zła ;p To naprawdę jest miłe.! ;**
Obiecuję, że pójdę na wszystkie kawy i ciastka na które już zostałam zaproszona.! ;D
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze :

  1. Fajny artykuł napisałaś do www.także.pl
    Powinnaś podpisywć się nazwiskiem, bo dobrze piszesz ;)Pozdrawiam ;))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny. Jeżeli masz możliwość pisania na szerszym forum to korzystaj :)))) Pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. a jaki to artykul?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://takze.pl/index.php/zycieistyl/1286-hejtowanie-czy-krytykowanie
      Fajnie się czyta ;) Taki na luzie ;)

      Usuń