Długo się zastanawiałam nas skomentowaniem wczorajszego wieczoru. To jest zabawne, że od momentu mojej zmiany statusu oglądalność mojego blo...

monday

By | 17:33 29 comments
Długo się zastanawiałam nas skomentowaniem wczorajszego wieczoru. To jest zabawne, że od momentu mojej zmiany statusu oglądalność mojego bloga wzrosła o 327 wyświetleń ;p Prostując Wasz komentarze nie chodzi o Aquariusa ;) Dobrze, że Patryk był i się bawił. Każdemu się należy ;)
Wiem, że ciekawość jest silniejsza, ale to jest między nami, ja się nie będę tutaj żaliła, bo to jest głupie. I też nie jest to prowokacja, bo takimi zabawnymi prowokatorami to nie jesteśmy^^

Zapowiadają się u mnie piękne dwa dni wolnego.!
Także pospałam sobie do 13. Potem szybko się ubrałam i myk do miasta. Stwierdziłam, że fajnie by było zamówić sobie telefon i mieć duński numer. Niestety ceny są kosmiczne telefonów, a ja muszę najpierw mieć duński numer przez 2 miesiące a potem dopiero mogę się ubiegać o zabawkę ;< Nie będzie pięknych zdjęć w Mediolanie.. Może skręcę Bartka, żeby pożyczył mi swój albo odsprzedał na raty ;p Dzisiaj w końcu mi przywieźli biurko, więc czeka mnie sprzątanie ;)
W ogóle moja mama kochana dzwoniła do mnie 3x. Najpierw jak się czuję a potem, że jest przesyłka do mnie. Nie wiem jakim cudem pudełko z kosmetykami zamówione na adres Patryka przyszło na mój adres i jeszcze do odebrania było w wypożyczalni płyt DVD na Mariackiej.?! Próbuje to rozkminić jaki kurier zostawia czyjeś paczki w innym miejscu ;) Spoko chyba bym udusiła jakby mój shinybox się zgubił..
Nie minęło 15 minut i kolejny telefon od mamy, że nowa paczka ;p To już ją uprzedziłam, że do czwartku tak będzie codziennie ;p Za dużo poszalałam na allegro. Wymyśliłam, że będę robiła sama kołnierzyki z perełek. Metodą prób i błędów na pewno coś wyjdzie ;p Zresztą koszt jest minimalny ;)

Mogę się pochwalić zdjątkami od Marysi Skoczyńskiej, która rysuje piękne portrety w korzystnej dla studenta cenie ;p Jakby ktoś chciała na prezent na święta podarować komuś portret to piszcie śmiało ja Wam je przywiozę po 17 grudnia.! Póki co to jest fanpejdż: MariaSkoczynskaIllustration


































spodnie- reserved
koszulka- stradivarius
torba-bershka
kamizelka-orsay
Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy :

  1. Jaka ty jestes chuda! Ile wazysz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz gdzie kupiłas wszystki ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamizelka-orsay
      koszulka i łancuszek-stradivarius
      spodnie-reserved
      buty- www.deezee.pl
      ;)

      Usuń
  3. Jaki pocisk na Rolasa i jego prowokacje z Olka! ;) Jestes niemozliwa ;D Wielbie od dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje za ten wpis ;) Brawo za klase, ze nie poruszasz waszych prywatnych spraw na oczach polowy Kołobrzegu ;) I cudownie wyglądasz! ;) Powaznie podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze to ujęłaś :) Haha Roland był z tego dobry. Chyba najbliższy rok bedę miał ubaw ;) Ciekawe ilu adoratorów już póka do drzwi ;) Poowdzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra nie miałam zamiaru obrazić Rolanda. Po prostu post mi sie przypomniał ;p

      Usuń
  6. Dziewczyno, zazdroszczę Ci urody!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahaaha, nie no co wy, nie smiejmy sie z Rolasa, musial chlopak zmienic status zeby sprawdzic ile osob to polubi i dowiedziec sie kto na niego leci, to przeciez normalne...hahaha,tak bardzo zalosny, BEKA Z ROLANDA! :DDD


    PS. komentarz Nyna wygral wtedy wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz mi coś do powiedzenia to zapraszam. Roland

      Usuń
    2. chcesz mi coś powiedzieć to powiedz normalnie M. ;/

      Usuń
    3. anonimowy każdy jest odważny. pozdrawiam Roland ;]

      Usuń
  8. Jestes PRZEPIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  9. so so so amazing <3 I can`t stop looking at you Monika! I don`t understand what you wrote but you are so pretty! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jestes chujowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki zarcik z mojej strony, zycze ci wszystkiego dobrego

      Usuń
    2. tarzam się ze śmiechu po podłodze ^^ dziękuję ;) zapewne są to szczere życzenia^^

      Usuń
  11. zawsze sie znajdzie ktos chamski^^ piekne buty cudna stylizacja ;* czekam na wiecej! ;** Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. To z kim się teraz będziesz spotykała? Kto na tapecie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie we wtorki z Chuckiem Bassem a w piatki z Damonem Salvatorem. Obaj tak dzielnie walczą o moje serce i miejsce na tapecie ;)) Aż ciężko się zdecydować..

      Usuń
    2. ze mną :)

      Usuń
    3. No jacha :))

      Usuń
    4. to moze sie dowiem z kim jestem w tym zwiazku.? ;)

      Usuń
    5. kierowcą, czasem kucharką, obijającą bitą śmietanę :)))

      Usuń