Jeden z najlepszych wieczorow ever.! Dzisiaj Marysia świętuje swoje 20te urodziny i na tę okazję z dziewczynami zorganizowałyśmy impreze nie...

Maria`s birthday

By | 00:16 Leave a Comment
Jeden z najlepszych wieczorow ever.! Dzisiaj Marysia świętuje swoje 20te urodziny i na tę okazję z dziewczynami zorganizowałyśmy impreze niespodzianke.! Biedna nic się nie spodziewała^^ A jak nas słodko wycałowała wszystki.! ;) Pierwszy raz w życiu jadłam ciasto z mikrofalówki i makaron z tuńczykiem i pieczarkami. Totalny misz masz ;p Ale było cudownie.
Trochę nauczyłam się mówić po śląsku, bo Ada stamtąd podchodzi ;p Hha na początku jej w ogóle nie rozumiałam. To dziwne, że w danym kraju jest tyle odmiennych dialektów.
 Przez pół wieczoru wspominałyśmy piosenki z podstawówki ;p Hah Ich Troje, Jeden Osiem L, Britney Spears itd. Takiej dostałyśmy głupawki.! Kurczę ale `jak zapomnieć Cię` znam do tej pory. To chyba moja piosenka życia. I oczywiście hit ostatnich miesięcy było `Ona tańczy dla mnie`. Nawet mamy nagrany teledysk do tego. Tak mnie brzuch boli od tego śmiania się. Rano chrypka gwarantowana ;p

 Oczywiście pakowanie zaczęłam po północy ;p 10h do odlotu a ja jak zwykle w proszku^^ Pięć razy przepakowywałam swoje ciuchy, aż w końcu się wkurzyłam i poszłam spać. Rano już oficjalnie skończyłam. Mój bagaż ma 4.5kg więc ciągle rozkminiałam zabranie laptopa ;p
Także poranny prysznic i serial na szybko ;p Taaak się poplakałam na końcówce Wampirów.. ;(








Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :