Nie cierpie dzisiejszego dnia.! Stresu wiecej niz potrzeba było ;p Wczoraj pojechałam do SKATu aby wziąć dokumenty na pozwolenie na auto. D...

SKAT

By | 14:58 5 comments
Nie cierpie dzisiejszego dnia.! Stresu wiecej niz potrzeba było ;p
Wczoraj pojechałam do SKATu aby wziąć dokumenty na pozwolenie na auto. Dzisiaj wypełniłam je rano z Louise. Jednak nie była pewna wszystkiego to poszłam do administracji. Tam babeczka nie była w stanie mi odpowiedzieć. Poszlam do Helle naszego doradcy i ona mnie śmiertelnie wystraszyła. Powiedziała, że muszę jechać do Komuny aby ktoś mi to sprawdził czy aby na pewno jest dobrze, bo ona nie jeste w stanie. W Komunie powiedzieli, że muszę do SKATu. Tam, ze wszystko jest okay. Tylko zapłacić kaskę i wysłać pocztą. To przelałam pieniądze z konta Louise, bo ja nadal nie mam duńskiego i wa takich chwilach tego bardzo żałuje. Ale Louise nie miała drukarki, to szybko do szkoły. Tam jak zwykle wszystkie drukarki zepsute albo zablokowane. Jedna drukarka=10 osób w kolejce. No, ale wytężyłam trochę mózg i poleciałam do innego budynku. Zrobiłam jeszcze kopię wszystkich dokumentów, bo nigdy nic nie wiadomo. Po drodze do centrum handlowego wypłacić kasę i oddać Louise (jeden bankomat który nie pobiera prowizji inne pobierają 90-100zł xd) i kupić znaczek. Na szczęście akurat poczta zabierała wszystkie listy to osobiście wręczyłam panu mój cudowny liścik. Masakra.W pewnym momencie miałam ochotę usiąść i płakać. Nawet Louise już nie mówiła, bo widziała jak źle wyglądałam ;p Także taki wolny dzień, że 4h w biegu.

Oddałam też swój raport ;p Wczoraj 4h go męczyłam na zmianę z facebookiem i blogiem ;p Czuję, że załamią się jak zobaczą co tam napisałam ;p Hah porównałam polskie szkolnictwo do duńskiego^^ Czytałam też pracę innych osób i nie tylko ja mam takie `pozytywne` wspomnienia ze szkoły ;p Ale mam to za sobą. W styczniu jak bedą nam to oddawać to bedą z nami omawiali każdy punkt ;p Jejciu jejciu ;)

Patrzcie jaką sliczńa Marysia uszyła torbę na zakupy.! Słodka ;D






A te buteleczki to w promocji fajnej były ;p 

koszula, kurta, pierscionek- Atmosphere
spodnie- stradivarius
;)
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy :

  1. zajebiste buty! I biżuteria ;p A kolezanka torby robi na zamówienia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądalaś ;) i te oczy jakie wyrazne przy spodniach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie napisalaś gdzie kupiłaś ciuchy! ;< koszula cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest szok jak ty sobie tam radzisz sama bez rodziców. Jestem pełna podziwu! Ja bym juz dawno sie milion razy zgubiła xd Jestes mega wspaniałą osoba i zaczynasz wpływac na swoich odbiorcow a to juz cos ;) Podzowiam naprawde i zycze wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ideał kobiety, że sama załatwia takie sprawy ;p nie dziwie sie ze jestes singielka ;p moja dziewczyna beze mnie by zgineła a u Ciebie facet zawsze bedzie miał spokoj ;) Twojego bloga czytam od wrzesnia i normalnie wierze ze sa kobiety z jajami w pozytywnym tego slowa znaczeniu ;) brawo ;)

    OdpowiedzUsuń