Pamiętna rozmowa z Wojtkiem Żmijskim ;D To jest po prostu taki szok ;p Hah mój osobisty krytyk.! ^^ -właśnie! zrób jakiś konkurs :)) zwyci...

so so happy.!

By | 14:50 10 comments
Pamiętna rozmowa z Wojtkiem Żmijskim ;D To jest po prostu taki szok ;p Hah mój osobisty krytyk.! ^^
-właśnie! zrób jakiś konkurs :)) zwycięzca może mnie zaprosić na kolacje :)) a ja się zastanowię, czy mam chęć :)) (po kilku godzinach) Monia! ostatni wpis, serio, zajebisty!
-cooo.?
-no!
-nie wierze ;o
-powaga
-a czemu.?
-nie podlizuję się czy ciś. Serio. nie wiem czemu, ale napisany tak jak na początku chciało się przeczytać do końca. także brawo
-wow dziekuje : D jutro zacytuje Cie na blogu :D <3
-spoko, ale nie myśl sobie, że będzie zawsze tak słodko, krytyka i tak będzie, jak mi się nie spodoba :)))
-ale jestem w szoku ;p
-no słuchaj jak się należy pochwała, to będzie pochwała, a jak nie to się znowu po Tobie przejadę i mnie znienawidzisz


Nie uwierzycie.! Wczoraj mój sąsiad powiedział coś więcej niż `hej`. Lepiej.! Zaprosił mnie na piwo ;p Byli u niego jacyś znajomi i cały czas mieli otwarte drzwi, a ja się kręciłam między swoim a Bartka mieszkaniem. Także zdążyli mnie zauważyć ;p Ze względu na to, że rozmawiałam na skype musiałam odmówić zaproszenia. Ale prawie zawału dostałam jak otwieram drzwi a tam on. Wiem już, że jest duńczykiem, bo uwaga uwaga.. go wyfejsbukowałam. Masakra, żeby coś się o kimś dowiedzieć wystarczy znaleźć go na fb i już.! Takie czasy ;)

Ponadto od 1 w nocy jarałam się i cieszyłam do komputera jak nienormalna jakaś.! Dowiedziałam się, że na mój wywiad o studiowaniu za granicą na www.także.pl miał  9064 wejść i został nazwany hitem.! AAAAA.! Po prostu cieszyłam się jak małe dziecko. Nawet nie wyobrażacie sobie jaki dla mnie to jest zaszczyt, że czytacie o mnie i jeszcze tyle miłych słów słyszę.! Po prostu szok.! Jest mi tak miło na serduchu <3 Najlepsze jest to, że o ludzie o różnym statusie to czytali i dobrze się wypowiadali na ten temat.! Naprawdę mega radość.!

O 3 nad ranem wymyślilam konkurs.! Ale to nie bedzie jakiś tam konkurs.! Nie nie nie. Przyczynicie się do czegoś mega dobrego w Kołobrzegu a nagroda będzie kusząca. Więcej informacji będzie w grudniu ;) I uprzedzam, że jeżeli któraś osoba napisze mi gdziekolwiek, że ja czy inna osoba się promuje to do tyłka nakopie.! Przysięgam.! Za dużo osób będzie w to zaangażowanych, żeby pisać przykrości! ;)

Także przez to całe jaranie się zasnełam koło 6. Dramat.. tylko 3h snu. Jeszcze moje szczurki były puszczone w nocy po mieszkaniu. Jedną znalazłam w pudełku z apaszkami (jej ulubione miejsce) a drugą w pościeli, którą brutalnie rzuciłam na podlogę.. 20 min ją przytulałam i przepraszałam ;p
 Plan na dzisiaj.? Poćwiczyć z Ewą, spakować się i nie dostać szału przy tym. Nie cieprię pakowania.. nigdy nie wiem jaka pogoda będzie i co zabrać, żeby później nie być chorą.
Dzisiaj 16.! 16.! 16.! <3 Wielbię ten numerek^^







Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy :

  1. Fajne jest to, że ona majac swoje 19 lat probuje juz pomagac. Tez mnie martwi to całe hejtowanie, bo to sa ludzie ktorzy sa znudzeni swoim zyciem i podkładaja klody pod innych. Ja znam Monike od wielu lat i faktycznie kiedys była wredniejsza i zlosliwsza, ale mimo wszystko kochana. Nie mowie ze robila jakies swinstwa ludziom, po prostu miała zaczepny charakter. Ale dojrzewa i z kazdym rokiem robi sie lepsza, wiec czemu ciagle ktos jej wytyka bledy? Ja ja osobiscie bardzo lubie. I cenie w niej ten zapał i odwage. Bo nie raz plakała przez to co ludzie gadali a najgorsze jest to ze wiekoszosc nie była prawda.... Zebyscie wy widzieli jak ona rozmawia ze zwierzakami albo jak płacze jak ktorys zginie w filmie! To jest szok! Ja juz wiem na czym bedzie polegał konkurs. jezeli dojdzie do skutku to prosze nie krytykujcie jej bo tu chodzi o dobro. POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu nie masz formspringa ani instagrama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formspringa miałam 2tygodnie jakoś mnie nie kręca takie rzeczy ;p Ale może się kiedyś przekonam ;) zobaczymy ;)

      Usuń
  3. prosze zdradź chociaż troszke o co będzie chodziło w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bym chciała, ale nie moge ^^ Zobaczycie w grudniu ;D Mam nadzieje, że duzo osob wezmie udział ;)

      Usuń
    2. o nie o nie. ;D nie wytrzymam z ciekawości do grudniaaaa.!!! ;((( ;PP

      Usuń
  4. ALE MASZ SLICZNE FUTERKO! GDZIE I KIEDY KUPIŁAS??? I ZA ILE! PEWNIE FORTUNA XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie dla dzieci HOTOIL za 120zł jakieś 5 lat temu ;p Hehe ;)

      Usuń
    2. NIE WIERZE! KUPUJESZ W SKLEPACH DLA DZIECI? SZACUN! WIEKSZOSC SIE WSTYDZI NA TE DZIALY WCHODZIC ;P

      Usuń
    3. eee tam ;) Dużo rzeczy mam z H&M dzieciecego^^ Czasami fajne rzeczy tam sie trafiaja ;p

      Usuń