Czwartego dnia postanowiłyśmy pozwiedzać muzea. Jako pierwsze na liście było  Narodowe Muzeum Nauki i Technologii im. Leonarda da Vinci...

Milano IV

By | 17:48 Leave a Comment

Czwartego dnia postanowiłyśmy pozwiedzać muzea. Jako pierwsze na liście było Narodowe Muzeum Nauki i Technologii im. Leonarda da Vinci. Ale najpierw pokaże Wam piękne kamienice Mediolanu.







I muzeum.




Już nie pamiętam kiedy ostatni raz tak mi się podobało w muzeum.. Muzeum ma trzy piętra i milion korytarzy. Łatwo się tam zgubić, bądź przegapić coś. My spędziłyśmy 2h tam. I naprawdę mam nadzieję, że zobaczyłyśmy wszystko. Dla małych dzieci bardzo często organizowane są dni wynalazków, w których maluchy mogą same robić doświadczenia. Pomysł jest bardzo fajny, gdyż dzieci się nie nudzą a rodzice mogą spokojnie zobaczyć wszystko. Ponadto sami mogą popróbować różnych rzeczy. Jest sala radiowa w której samemu można wziąć udział w quizie bądź sprawdzić jak dane przedmioty pracują. 
Największe wrażenie zrobiła na mnie sala Leonarda Da Vinci. Wszystkie szkice, wynalazki.. Aż szok, że tyle lat to przetrwało.. 


























Zadowolone, ale bardzo zmęczone udałyśmy się na deserek do California Backery. Najlepsze ciasta.! Oczywiście byłam tak zachłanna, że zamówiłam dwa ;p



Późnym wieczorem szybkie zakupy i spać. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :