Moja kondycja mnie załamała wczoraj ;p Nie sądziłam, że zrobienie 100 brzuszków i przysiadów zajmie mi tyl czasu i męczarni xd hahah dramat ...

date with CB

By | 16:08 9 comments
Moja kondycja mnie załamała wczoraj ;p Nie sądziłam, że zrobienie 100 brzuszków i przysiadów zajmie mi tyl czasu i męczarni xd hahah dramat xd Czas się wziąć za siebie ;p Miałam zacząć od pierwszego listopada, dzisiaj już jest szósty a ja nadal szukam wymówki od ćwiczenia ;p Także uważam listopad za miesiąc kolejnych postanowień, niedotrzymanych obietnic i zaskakujących zwrotów akcji ;p

Ojejciu jejciu cały dzień chodzę jakaś śnięta, nikt mi nie dał się wyspać. Najpierw Madzia wpadła, potem Louise pisała i jeszcze na dodatek Bartek od rana dzwonił. Dzisiejszy mój poranek zaczął się od zakupów a skończy na pisaniu raportu ;) So nice. Obiecałam Bartkowi, że pomogę mu wybrać jakieś ciuchy na zimę. Tak się dogadaliśmy, że każde z nas było w innym miejscu. Ale to jest norma. W H&M wybieraliśmy sobie opakowania kart podarunkowych ;p Bartek stwierdził, że musi wiedzieć jaką kwotę przeznaczę, bo nie chce być stratny i nie chce wyjść na zgreda xd Bartek mimo że jest starszy zachowuje się jak młodszy brat ;p  Strasznie mocno go lubię, ale nic z tych rzeczy żeby nie było ;) Po prostu mamy inne upodobania ;) Ale kiedyś wydam książkę z jego tekstami <3 Haha dzieciak mój ;p
Potem przyjechała Louise i wybrałyśmy się do Brande do Bestsellera. 20min i byłyśmy. W końcu znalazłam body jakie chciałam <3 Takie cudowne.! I dodatkowo kupiłam prezent świąteczny dla mamusi ;) Także rozsądnie ;) Już się nie mogę doczekać aż sama zacznę szyć.! Wtedy bedę miała dokładnie to co chcę i to po najniższych kosztach ;p

Poza tym dzisiaj miałam najcudowniejszą randkę na świecie <3 Mężczyzna moich marzeń poświęcił mi całe 45 minut w swoim towarzystwie. Dwa tygodnie tęskniłam za nim jak głupia.! Ach co to był za czas. Niezapomniane chwile tylko z Chackiem Bassem. Woczraj ktoś mnie się zapytał z kim teraz bedę się spotykała i kto jest na tapecie. Aż mnie zdziwiło pytanie, bo odpowiedź jest prosta.! W każdy wtorek Chuck Bass a w każdy piątek Damon Salvator ;p Nie wiem, który będzie na tapecie bo obaj dzielnie walczą o moje serce ;p

Dzisiaj kolejna dawka zdjęć od Marii Skoczynskiej. Wiem, że wielu osobom podobają się jej prace, więc nadal zapraszam do polubienia fanpejdża ;) MariaSkoczynskaIllustration
Mi w ogóle wczoraj tata przypomniał o konkursie z nivea ;p Totalnie zapomniałam. Także konkurs trwa jeszcze trzy dni. Dziękuję serdecznie za Wasze głosy i zapraszam jeszcze do zalajkowania jak ktoś zapomniał: Monia.










koszulka- Pieces
spodenki-pull&bear
kurtka-Monki
bransoletki-Apart
Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy :

  1. brawo za wczorajsze odpowiedzi na komentarze. Inteligentna bestia z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia, napisz ze sie pogodziliscie, ze jest super i miłość kwitnie! Nie mozecie nie byc razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Cie czytac!!!!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie! Pogódźcie się! Bardziej zwariowanej pary nie widziałam :* Poza tym tak ślicznie pasujecie do siebie! ;) Takie Pietrasy ;) Ja wiem, że po Tobie i tak nie będzie widać, ze Cię to boli bo ty dobra aktorka jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty słodko wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty jesteś taka piękna! Normalnie nie moge!

    OdpowiedzUsuń
  7. Drzwi w szafie zamontuj, a nie jakieś wypady do Brande!

    OdpowiedzUsuń