UWAGA UWAGA KONKURS.! Kochani wraz z firmą RENEE mam dla Was konkurs.! Do wygrania para butów .! Co trzeba zrobić.? 1. Wziąć...

KONKURS KONKURS KONKURS.!

By | 00:05 9 comments



UWAGA UWAGA KONKURS.!




Kochani wraz z firmą RENEE mam dla Was konkurs.! Do wygrania para butów.!
Co trzeba zrobić.?

1. Wziąć udział w wydarzeniu na facebook https://www.facebook.com/events/134774343340604/#!/events/134774343340604/
 2.Polubic na facebooku stronę Renee https://www.facebook.com/butyRenee

3. Polubić mojego fanpejdza https://www.facebook.com/Monikabednarczykblogspotcom
 4. Opublikować konkurs na swojej tablicy ;)

Konkurs trwa do 12 grudnia.!
Każdy może wziąć udział.! 


 


SERDECZNIE ZAPRASZAM ;)
Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy :

  1. "kazdy moze wziac udzial" - niestety to nieprawda. kto nie ma fb, nie moze wziac udziału w zadnym konkursie w dzisiejszych czasach... a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuszna uwaga.. może nastepny bedzie bez wykorzystania fb ;)

      Usuń
  2. TO NIECH SOBIE ZALOZY FACEBOOKA ;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kazdy moze chce miec fb. co to jakis obowiazek przepraszam bardzo? :| w dzisiejszych czasach to jakas masowa dyskryminacja ludzi (nie chodzi mi tutaj teraz o Ciebie Monia ogolnie mowie)...

      Usuń
    2. hah to prawda. U mnie na uczelni nauczyciel zapytał czy ktos nie ma fb i jedna dziewczyna sie zgłosiła. Sam nauczyciel zasmiał sie z tego i kazał jej załozyc ;p Także całkiem nieźle ;) Niestety era facebooka..

      Usuń
    3. "nie masz facebooka nie zyjesz" jak to mówią ;))))))))))

      Usuń
  3. i to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wybierasz zwyciezce?

    OdpowiedzUsuń