Ach cóż to był za wieczór. Hah w końcu po ponad miesiącu spotkałam się z Martą, aby pogadać. Obie przez ten projekt nie miałyśmy chwili wol...

weekend

By | 12:54 11 comments
Ach cóż to był za wieczór. Hah w końcu po ponad miesiącu spotkałam się z Martą, aby pogadać. Obie przez ten projekt nie miałyśmy chwili wolnej. W szkole przelotem było `cześć, co u Ciebie. No u mnie też dobrze. Lecę bo grupa czeka`. Zresztą pierwszy raz była u mnie w nowym mieszkaniu i widziała moje dzieciaki. Oj brakowało mi już jej ;). Siedzimy i gadamy i nagle mi się przypomniało, że Bartek na starym mieszkaniu miał coś co bardzo nam się mogło przydać, ale niestety on jest w Polsce i nie zostawił mi klucza. Ale mądra Monia otworzyła mu okna w mieszkaniu (miesiąc temu) i próbowałyśmy otworzyć okno używając sznorówki.! Podobno działa.! Niestety nie było Magdy, która wie doskonale jak wlamać się do naszych mieszkań przez okno (mamo nie martw się nikt inny chyba nie ma tych pomysłów). Jednak trochę same się posiłowałyśmy. Jak Marta próbowała to robić to ja się przeszłam dookoła i popatrzyłam ludziom w okna. I usłyszałam taką fajną pioseneczkę. Podeszłam do okna i niechcący zobaczyłam jak dziewczyna tańczy chłopakowi zdejmując ciuchy. Od razu wrzasnęłam jak głupia `Marta ale jaja`. Ta laska też mnie usłyszała i podeszła do okna wystawiła środkowego palca i zasłoniła okno. hahaha w sumie to dzięki mnie nikt nie widział jej bardziej skąpym stroju. No coż okno się zasłania jak takie grzeszne myśli przychodzą do głowy ;p My w nogi, ta jeszcze w nowych 15cm butach, które kupiła u mnie od koleżanki (tu też pchli targ). Uśmiałyśmy się jak głupie xd Potem chciałam coś jej pokazać podchodzę do szafy i ktoś patrzy się w moje okno. Prawie zawału dostałam wrzasnęłam, Marta za mną a tu Madzia `Kotki czego się boicie, przepraszam` Hahaha myślałam, że ją uduszę. Śmiesznie było ;)
 
 
Jak już Marta poszła to się położyłam grzecznie, niestety pewna osoba bardzo lubi mnie czasami obudzić smsami w nocy. Także od 4 nie śpię. Poza tym moje dzieciaki się nauczyły, że w nocy mają klatkę otwartą i mogą wychodzić kiedy chcą, ale jakoś wczoraj stwierdziłam, że nie puszczę ich. Wstaje z łóżka a moja Lusia się tak patrzy smutnymi oczami.. To się zlitowałam i wzięłam do łóżka. Niestety zapomniałam, że ona nie wyleży w miejscu i się zaczęło latanie mi po głowie, skakanie z i na łóżko, zabawa w apaszkach. To jest szczurka, która wejdzie wszędzie. Ostatnio znalazłam ją jak spała sobie na wieszakach z ciuchami. Wspięła się po kamizelce i latała od prawa do lewa ;D Takie moje słodziaki <3 Też wielkim plusem u nich jest, że nie sikają poza klatką i jedzą wszystko ;)
 Jak już ona się uspokoiła i gdzieś tam zasnęła to ja miałam milion myśli. Normalnie jak zawsze kiedy chce mi się spać. Po chwili się głodna zrobiłam. I tak przewracając się z boku na bok wstałam po 8.
 
Jak zwykle pierwsze co laptop i herbatka miętowa. Sprawdzam emaila a tam `tylko dzisiaj wszystkie modele butów deezee -30%` No to nie moglam pominąć tego faktu. W 20 minut wybrałam trzy pary, które mi się spodobały. Miałam oszczędzać na aparat dobry. Do północy mam czas czy zamówić czy nie. Albo buty albo jedzenie na 2 tyg xd coś za coś ;p Wstrzymam się moze do Mediolanu.? haha nie xd Dlatego teraz żałuję, że mam konto na tych wszystkich stronach z butami, bo kuszą niesamowicie -.- a ich `tylko dziś` jest już 3x w tym tygodniu.! Ale przynajmniej mam nowe emu dzięki temu xd
Mój mąż się nie zabierze z tym wszystkim do mnie ;p

Dzisiaj kolejny dzień leniuchowania. Ja się w weekend nie potrafię z niczym zorganizować. Nie chce mi się tyłka nigdzie ruszyć. Taka nudna osoba ze mnie.. ;) Ten tydzień zapowiada się mega fajny. Trochę globalu przepada więc więcej wolnego ;D Może w końcu zacznę uczyć się szyć. To się okaże ;D

Zaczęłam też oglądać nowy serial. W sumie to już taki nowy nie jest bo to One Tree Hill. Póki co taki nudnawy, ale może się rozkręci.

Moja cudowna cudowna garderobosypialnia <3
 


Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy :

  1. zazdroszcze zazdroszcze zazdroszcze!!! Jaka szafa? ;o ;o ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ile ty masz ciuchów! Mistrzyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy coś sprzedajesz? Zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałem wczoraj Patryka w Aquariusie pewnie przez ta blondyne sie rozstalismy. Nie przejmuj sie. historia sie lubi powtarzac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ;) rowniez go widzialam. ale z tego co widzialam to chwile potanczyl i poszedl do kumpli. niemozliwe zeby przez to sie rozstawali.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak wytrzymali prawie 3 lata ;) Szkoda ze dopiero jak wyjechała to jest do wziecia.......

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale oni byli zajebistą para! ;) Nadzieja dla wszystkich par na odleglosc. W ogóle to była taka miłość ;) Pietrasy idzcie po rozumy do głow i dalej badzcie razem! Idealni jestescie ;) Az jestem ciekawa o co poszło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. on z nia flirtował jak głupi ;) osoby rozpoznawane maja przej*bane ;) Zawsze pod obstrzałem ;) No szkoda ich ale za bledy sie placi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. byłem, widzialem. nic takiego nie robił, rozmowa i taniec. to by było na tyle. ale wiadomo, zawsze "zyczliwi" sie znajda.. ;/ mimo wszystko powodzenia i zejdzcie sie bo fajna parka z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  10. co za debil tanczy z inna jak ma taka zajebista laske???!!! Lepiej dla Was jak zostanie jak teraz jest ;)

    OdpowiedzUsuń