Meblowanie, ustawianie dodatków jest czymś najpiękniejszym na świecie.! Mimo, że zajęło mi to wczoraj 8h nie narzekam, ponieważ mam szaf...

home, sweet home

By | 12:22 7 comments

Meblowanie, ustawianie dodatków jest czymś najpiękniejszym na świecie.! Mimo, że zajęło mi to wczoraj 8h nie narzekam, ponieważ mam szafę marzeń i coraz bardziej przytulne mieszkanko ;) W zasadzie to jest garderobo-sypialnia, bo ja nie toleruje drzwi w szafie. Wole jak jest wszystko otwarte i na widoku ;) Wtedy o niczym nie zapomnę ;p Tak samo mam z biżuterią, paskami, apaszkami ;p Wymyśliłam, że trzeba to bardziej zrobić po mojemu i kilka dodatkowych dziur w szafie nie zaszkodzi.! A przy kaloryferze są takie białe rury to tam zawieszę paski na sznurku ;p I tak też się stało ;D Wszystko jest pięknie ładnie. Niestety muszę jeszcze odebrać moje biurko Jejciu dogadywanie się z duńczykami, którzy nie mówią po angielsku jest takie zabawne ;p Dzisiaj pojechałam odebrać to biurko i tłumaczę panu, że kolezanka kupic 3 rzeczy, transport razem. 20 minut pokazywania na migi ;D Hah śmiesznie tak ;p ),dokupić wieszaki i będzie cudownie ;D Przynajmniej nie martwię się o krzesło od biurka, bo ostatnio jak byłam w Birku to stało sobie takie biedne opuszczone na parkingu, to zaadoptowałam. W Skandynawii jest fajny zwyczaj, że jeżeli czegoś nie potrzebujesz, a nie chce Ci się zawozić do sklepów drugiej ręki to kładziesz to w wyznaczonym miejscu i ktoś może sobie wziąć. Ja tak się wzbogaciłam o krzesło a moi znajomi o szafki etc. Jeszcze mi tylko łózka większego potrzeba, bo to dla mnie nawet jest wyzwanie wyspać się na takim małym ;p
W końcu też oddałam mój raport.! Hah jeszcze rano gadając z Madziulą na skype go kończyłam ;p Ale wszystko już za mną ;D Teraz tylko długi weekend i leniuchowanie ;D Podejrzewam, że od środy kolejny projekt.! Ach.! No przecież, tak jakbym zapomniała jeszcze jedno mam zadanie ;p No czyli weekend z kolejnym projektem ;p Ale w sumie dobrze, że musimy je ciągle pisać. Ja nigdy nie lubiłam pisać po angielsku zawsze się głowiłam czy aby na pewno każde zdanie jest dobrze gramatycznie napisane ;p Teraz już tak bardziej na luzie to robię, wiadomo już po 3 miesiącach wiem dużo więcej ;p

Nie wiem jak Wy ale ja dzisiaj planuje `Pamiętniki wampirów `+inne seriale+ kakao+koc+szczurki+czekolada <3 Taaak pada a jest taaak zimno, że aż nic się nie chce ;<
W ogóle okazało się, że do Mediolanu lecę 17-21 listopada a nie jak to ja myślałam 21-24 xd Magda ostatnio mnie uświadomiła ;p Tak się zdziwiłam.. szok. Już się nie mogę doczekać <3 Szczerze powiem, że chyba dojrzałam do tego, aby cieszyć się ze zwiedzania danego miasta a nie tylko bycia w nim. Magda zapowiedziała szaleństwo w muzeach i galeriach ;p To akurat przemyślę ;).


Kto jeszcze nie głosował na moją fotkę w konkursie zapraszam ;)konkursik Wszystkim, którzy oddali na mnie głos dziękuję serdecznie.! ;**
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy :

  1. zagłosowałam ;) Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kto robił takie cudowne zdjecie? Jest wiecej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysztof Marciniak ;) http://www.krzysztofmarciniak.pl/ tutaj jest więcej, ale trzeba szukac ;)

      Usuń
  3. wstawiaj jakies fotki :)
    + głsuje na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. no własnie fotek brak ;(((

    OdpowiedzUsuń