Wczoraj kupiłam szafę w JYSKU.! Szkoda kasy mi było na szafę za 1300kr to kupiłam za 1400kr. Ach to moje rozumowanie -.- Ale jest taka ślicz...

so funny -.-

By | 12:52 8 comments
Wczoraj kupiłam szafę w JYSKU.! Szkoda kasy mi było na szafę za 1300kr to kupiłam za 1400kr. Ach to moje rozumowanie -.- Ale jest taka śliczna i bialutka <3 Nie mogłam się powstrzymać ;D Poza tym to już taki zakup `życiowy`. Zaczęło się od latania po sąsiadach z zapytaniem czy mają jakieś narzędzia (w końcu słówka tymu młotek, srubokręt, wiertarka się przydaly). Oczywiście zamiast normalnie poczekać do dzisiaj na Wojtka aż mi pomoże to złożyć to Monia jak to Monia zaczęła sama. Po 3h miałam połowę szafy, obitą rękę i coś z przedramieniem. Hah ale cóż. Nadal warto.!

 Później stwierdziłam, że jednak nie będę wykorzystywała ludzi i sama zabrałam się za finansową analizę of Kabooki. Ja pierdziulę jakie to wszystko pokićkane (; Po 2h zrobiłam to włącznie z wykresami. Niech mi ktoś powie, że jestem noga z matmy.! Hah nie ma to jak całe liceum balansować między zagrożeniem a dopuszczającym mając tylko jedną okazję wybicia się dostatecznym i zdać maturę na dobry ;) Taaak baaardzo oceny odzwierciedlają wiedzę ;) Poza tym mój kierunek w następnym semestrze będzie baaardzo matematyczny ;) Chyba się z Podhajecką na poglądy pozamieniałam ;p

 I tak mi minął wieczór pełen nerwów, złości i bezradności jeżeli chodzi o szafę.

Jakiego ja mam dzisiaj lenia.! Szok. Z moja grupowa umówiłam się na 9 na spotkanie, jednak godzinka więcej snu wydawała mi się duuuzo bardziej potrzebna. Ale jak to ja obudziłam się w najlepszym momencie mojego snu i w 20 minut postanowiłam dotrzeć do szkoły. Oczywiście poranne czynności poza ubraniem i szybkim prysznicem przeleciały mi koło nosa mówiąc o fb, pudlu etc. Chwyciłam tylko paczkę Maltanków, które stanowiły moje śniadanie dzisiaj. Jak już dotarłam do szkoły to przez kolejne 10min szukałam miejsca parkingowego. Niby taki wielki parking ale już miedzy 8:20 a 12 nawet nie ma co szukać miejsca. Także zaparkowałam na jakimś wypizdowie ;p
Nie żyję dzisiaj. Wchodzę do klasy gdzie pracujemy ja patrzę a blondyna w podobnej sytuacji do mnie nie ogarnięta, zmęczona z tuszem do rzęs w ręce i maluje się, a po 5min wchodzi nauczyciel coś nam tłumaczy a ta nie przestaje. Hah ja nie mogę zrozumieć jak wysoki poziom tolerancji tutaj jest, ja bym ten tusz przez okno jej wyrzuciła.! Jestem tolerancyjna, ale jak dla mnie to jest brak szacunku ;)

 Raz usłyszałam jak pewna osoba powiedziała do pewnej osoby, że czas na ubranie i pomalowanie się to miała, ale na naukę to już nie. Od tamtej pory unikałam butów wyższych odrobinę od płaskich czy krótkich spodenek, spódniczek tc. Jak jesteś z czegoś cienki i wiesz, że ktoś w sekundę zrobi z Ciebie idiotę nie narażaj się ;)

Nikomu nie polecam znajomosci z Wojtek żmijski.! Hah na pół godziny zostawiłam mu swojego fb i co tam jest.?  Monia Lama.! Nowe zdjecie profilowe, nowe tło i nowe miejsce zamieszkania. Zeby tego było mało znam jezyk mongolski a urodziny mam jutro.! Nie wiedzialam, że az tyle faktow z zycia pominełam zakładajac facebooka 3 lata temu ;p
Tak mu idzie składanie mojej szafy ;) Ja już nie mam siły żeby zmieniać to na fb. Czeka mnie mega sprzatanie, pisanie raportu kolejnego.! Obym sie do 21 wyrobiła. Potem horror z okazji Halloween ;) ciekawe ;) 

Jeżeli ktoś kliknie to bedę mega wdzięczna ;) daj głosika ;) Zapraszam tez do brania udziału ^^ Jak bede miała tyle głosów co wejść to robię konkurs.! ;D
Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy :

  1. Zrób konkurs na najlepsze przebranie na Halloween ;) Albo na najlepszy makijaż. Jestem z Warszawy i codziennie czytam Twojego bloga ;) Pozdrawiam ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. głosik oddany :) i super zdjęcia na tą okładke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste masz to zdjecie! ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze nowej szafy zakupoholiczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to kiedy blog modowy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juz przez Ciebie tez mowie na wszystko "mega". zdjecie magiczne ale nie wygladasz na swoje 19 ;)

    OdpowiedzUsuń