Jeszcze tylko 4 dni mnie dzielą od ukochanego ;D Jak to pięknie, szybko zleciało. Ostatnie dni na wiariackich papierach, ale udało się wsz...

4 days..

By | 17:15 Leave a Comment


Jeszcze tylko 4 dni mnie dzielą od ukochanego ;D Jak to pięknie, szybko zleciało. Ostatnie dni na wiariackich papierach, ale udało się wszystko załatwione, jutro wycieczka i sobota, piekna sobota do domeczku.! ;D Wczoraj oglądałam nasze wspolne zdjęcia od Krzysia Marciniaka. Tesknię, tęsknię, tęśknię.!

Dzisiaj odkurzanie, czyszczenie, pranie, sprzątanie i gotowanie^ Kobieta pracująca ze mnie się zrobiła ;p A wszystko w nowym mieszkanku. Muszę Wam powiedzieć, żę w Danii jak dostaje się nowe mieszkanie to jest ono dosłownie nowe: wyremontowane, wymalowane itd. Nawet jeżeli ktoś zostawia żaluzje są one zdejmowane i wyrzucane ;< Tak jak w moim przypadku. 3tyg temu cieszyłam się, że zaoszczędzę na kupcie (oczywiscie juz od miesiaca chodziłam i przez okno patrzyłam jak prace remontowe tam ida), a tu nie ma tak łatwo. Zostały brutalnie zdjęte i wyrzucone. A moja lodówka wyglądała jak po przejściach. Godzinę szorowałam te zacieki ;<

Resztę dnia mam zamiar spędzić na robieniu list co potrzebuję przywieźć z domu. Na bank 20 opakowań polskiego sera, bo za tym tęsknię najbardziej. Poza tym ja ser traktuję jak przekąskę jak jestem glodna ;p I makaron <3 Nie ma lepszego niz lubella <3 Ajć duzo tego będzie. Poza tym przyda mi się czajnik, jakieś lampki i sto tysięcy innych rzeczy ;D Uwielbiam urządzać nowe miejsce. Juz teraz wiem, że moje ściany bedą całe w zdjęciach z różnych stron  i cytatach ;D
W ogóle dzisiaj zapomniałam, że wczoraj obiecałam sąsiadce pomóc przywieźć rower ze sklepu ;p Siedze sobie i nagle telefon (nadzieja ze jakas praca czy cos) a tu Charlie. Ale dostałam pyszne M&M w nagrodę ;D Mam przynajmniej kolacje na dzis xd hha

Także jak widzicie poki co moje posty nie są za bardzo interesujące ;p Od jutra trzy dni dla sportu ;p Hah będzie wesoło z moją kondycją ;p

Dziękuję za kolejny artykuł na www.także.pl, za kolejne komenatrze i te wiadomości, które dostaję od Was na facebooku =) Zapraszam na moja stronkę: Monia na fb.



KLIKAMY.! TUTAJ TEZ.!
PSIAKI
www.pajacyk.pl

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :