Pierwszy, mało miły komentarz się pojawił. Jak powiedziałam w rozmowie z www.także.pl jeżeli komuś się nie podoba może wyłączyć mojego blog...

me

By | 21:47 2 comments
Pierwszy, mało miły komentarz się pojawił. Jak powiedziałam w rozmowie z www.także.pl jeżeli komuś się nie podoba może wyłączyć mojego bloga i nic się nie stanie.
Codziennie piszę o życiu w Danii, mentalności ludzi, ciekawych przypadkach. Jeżeli ktoś wyłapał tylko, że lubię ser to gratulacje =) Poza tym to nie jest książka czy artykuł naukowy, żeby pisać na poważnie. Słowa jak `ajć` są częścią tego jaka jestem. Taki obrałam styl pisania i taki bedę kontynuowała. Mój blog jest o tym co mi się przytrafiło. Ogromnym wyróżnieniem dla mnie jest to, że portal zainteresował się tym blogiem, więc chyba nie należy do najgorszych.
 Próbuję też zachęcać ludzi do klikania na stronach z pomocą. Myślę, że mój blog przyczynia się trochę do pomocy. Udostępniam strony typu pajacyk czy nakarmpsiaka.
Jestem osobą, która cieszy się z małych rzeczy. Rozmowa na skype z ukochanym jest dla mnie powodem, aby napisać o tym. Nowy ciuch.? Czemu nie. Wszyscy tylko wytykają ile kupuję, ale mało osób wie, że co 3-4 miesiące moje ubrania idą do biednych rodzin na wieś. Do tego też staram się  angażować wiele osób.
 Także myślę, że `wyrabiam się`.


Za resztę miłych komentarzy serdecznie dziękuję i pozdrawiam wszystkich =)
Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. Jesteś mądra, piękna i pracowita. Nigdy sie nie poddawaj i nie słuchaj wrednych komentarzy na swój temat! Zawsze garnełaś się do pomocy wszystkie akcje charytatywne były Twoje. Jesteś dziewczyną z pasją i tam na być. Bardzo mądrze skomentowałaś ten niemiły fragment na swój temat. Trzymam kciuki. Miło było Ciebie uczyć. Moja dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tamten komentarz nie był wredny, tylko nieprzychylny. Nie zjechał jej "za twarz" tylko konstruktywnie skrytykował. To różnica.

    OdpowiedzUsuń