Dzień Sądu Ostatecznego (design) zakończony^ Projekt oddany, prezentacja szybka wykonana teraz oczekiwanie na ocene ;) Także w szkole byłam ...

removal

By | 20:01 Leave a Comment
Dzień Sądu Ostatecznego (design) zakończony^ Projekt oddany, prezentacja szybka wykonana teraz oczekiwanie na ocene ;) Także w szkole byłam tylko godzinkę ;D

Potem zaczęło się kolejne szaleństwo ;D Mieszkanko.! Ajć już kluczyki w moich rękach, łancucha nie ma, kłódki nie ma ;p Otwieram drzwi a tu tak pusto.. Białe podłogi, sufit i drewniana podłoga ;p A zimno jak nie wiem. Lodówka stała na przedpokoju, także ciach pach i ją przeciągnęłam do kuchni. Stoję.. stoje i myślę od czego zacząć. Od bałaganu w starym mieszkaniu czy od czyszczenia szafek w nowym. Ale jak to ja zabrałam się za dwie rzeczy po połowie ;p Całą kuchnię ogarnęłam, jedzonko przeniosłam, talerze poukładałam. Cudnie.!
Wyglądam sobie na mój ogródek a tam mnóstwo szkła. Nie wiem i chyba nie chcę wiedzieć jaka była tego przyczyna ;p Także szufelka w łapki i jazda! Na szczęście nie skaleczyłam się, więc uważam to za sukces.!
I tak mi godziny zleciały do tej 16. Potem zatankowałam autko i jazda po miastach w poszukiwaniu łóżka.. Chlopak od którego miałam kupić łóżko dowiedział się, że jego siostra je sprzedała wcześniej. Także dupa nie mam łóżka. W Jysku znalazłam fajne i chyba je kupię. Nie jest drogie, rozkładane i wygodne^  Same plusy. W ogóle dziękuję pewnej osobie, która została skazana na dzisiejsze moje towarzystwo ;D Bo wiecie, ze mną nie jest łatwo iść na zakupy. Zazwyczaj wygląda to tak:
M: ja chcę to.! To .! I jeszcze to.!
W: Monia ty chcesz mieć mieszkanie czy magazyn Ikei.?
No także jak bym chciała wszystko co w promocji ;p Kocham promocje a nabardziej buty z promocji, ale to już inna bajka ;p

 Jutro pakowanie na wycieczkę do miasta, którego nazwy nie umiem wymówić ;D I nie pamiętam nawet jak się pisze. Wiem tylko, że bedę grała w koszykowkę na pontonach, wspinała się po ściankach i cos tam jeszcze. Dla mnie i tak największą atrakcją będą baseny, zjeżdzalnie, sauna i jacuzzi. Can`t wait.! <3







Taaaakie moje mieszkanko ^





























Chciałam podziękować wszystkim za mega miłe komentarze pod moim wywiadem na www.także.pl ;*
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :