Wczoraj mój samochodzik obchodził równy roczek.! Hah niestety ja zapomniałam, a on sie chyba obraził na mnie. Dlaczego.? Bo nagle padły mi d...

busy

By | 19:16 Leave a Comment
Wczoraj mój samochodzik obchodził równy roczek.! Hah niestety ja zapomniałam, a on sie chyba obraził na mnie. Dlaczego.? Bo nagle padły mi dwa światła przednie ;< Jadę, jadę i tak nagle ciemno mi się zrobiło. Dopiero jak nie zauważyłam skrętu stwierdziłam, że na bank jest coś nie tak. Dobrze, że byłam z Bartkiem to zmienił mi szybko jedno, bo miałam zapasową żarówkę ;p Do domu wróciliśmy z jednym światełem. Dobrze, że nie było nigdzie policji, bo bym się nie wypłaciła ;p Hah ale stres był niesamowity.. Nigdy więcej takich przygod ;p Będę pamiętała, żeby składać mu życzenia =)
Dzisiaj już sama zmieniłam światełko.! Monia mistrz ;D Kurcze coraz więcej się uczę ;p Hah

W nocy jak zwykle spać nie mogłam. Położyłam się spać koło 1, jednak nie mogłam zasnąć. Stwierdziłam, że jak obejrzę serial to zmęczę oczy i szybciej zasne. Ale oczywiscie to też nie pomogło. Później mój Patryk zadzwonił i tak sobie gadaliśmy, gadaliśmy na skype, że zasneliśmy ;D Taki mój słodziak wczoraj <3

Ostatnio stresuję  się tym projektem na design. Jak zwykle zabrałam się trochę za późno za to (22:15.) Jeszcze w domu drukarka nie miała tuszu, także musiałam dzisiaj jechać do Birku. Wykorzystałam Wojtka do pomocy, bo nasza szkoła byla zamknięta na weekend. Aby mieć dostęp do każdej sali trzeba wykupić kartę. Kolejny moje must have przed wyjazdem. Niestety na Wojtka uniwerku drukarki nie chciałay nam pomóc także kierunek do Marty. Masakra wrociłam do domu i z jeszcze większą złościa kończyłam to zadanie.

Na dniach zobaczycie jaki mnie mega zaszczyt spotkał wczoraj^ Ajć już się nie mogę doczekac, aż to się pojawi ;D






Taki mi się wieczór marzy dzisiaj z serialem `2 broke girls`.! ;D






Najlepsze życzenia dla wszystkich chłopców z okazji ich święta ;*
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :