Wiecie jak zakupy wyglądają z moim tatą.?! Wchodzimy do pierwszego sklepu, ja już lecę pooglądać ciuchy odwracam się a mojego taty już nie m...

nothing/ flight DY998

By | 14:50 Leave a Comment
Wiecie jak zakupy wyglądają z moim tatą.?! Wchodzimy do pierwszego sklepu, ja już lecę pooglądać ciuchy odwracam się a mojego taty już nie ma. Uciekł i czekał przed sklepem. I tak z większością sklepów^ W takich warunkach to się skupić nie można. Ale i tak wytrzymal godzinkę ;p Potem niestety zostałam przegoniona po mieście i zrobiłam 11km na nożkach^ Bosz już nie pamiętam kiedy ostatni raz tyle się ruszałam przez to auto ;p

Wczoraj w kazdym Bik Boku szukałam tych wężowych szpilek. Jednak nie dość, że były tylko w jednym to jeszcze nie bylo rozmiaru ;< Tak się wkurzyłam, bo byłam mega napalona na nie a tu dupa.! Poza tym zapytałam chyba 5 osób czy aby na pewno są ładne ;p
I taka się zrobiłam jakaś wybredna, że nic nie kupiłam. Albo za drogie, albo nie było romiaru ;(  W każdym sklepie to samo. W Oslo w centrum jest 20 sklepów H&M, 12 sklepów Bik Bok i Vero Moda x8. Masakra. Ile razy można patrzeć na to samo. No nie można. Poza tym beznadziejne jest to, że w jednym sklepie połowa już w przecenie a w drugim te same rzeczy nadal w tej samej cenie. Jedynie Zara jak zwykle ma przepiękną kolekcję, tak samo jak ceny. Hmm, jedyny sklep na świecie, gdzie nowa kolekcja jest co 3-4 tygodnie.

Dwa lata temu twierdziłam, że w Norwegii nie maja ładnych butów. Jednak w tym roku bym kupiła chyba wszystkie, gdyby mnie było stać ;p Ale nie wydam na buty 1000koron mimo że są cudowne cudowne.  Nie powiem, bo coraz bardziej podobają mi się rzeczy ozdobione ćwiekami. Ostatnio Marta zrobiła cudowną kamizelkę ;)Wyglądała jak ze sklepu. Może jak wróce do domu to zamówie ćwieki i będę miała zajęcie jakieś ;p Jedyna rzecz ktora mega mnie odpycha to sporty wedges. A tutaj coraz więcej ich na ulicach ;p

W ogóle to w poniedziałek latam po restauracjach i hotelach skladać CV. może na zmywak albo do sprzątania mnie zechcą. Zawsze to trochę drobnych na własne wydatki. Poza tym ile można ciągle siedzieć i oglądać seriale. No nie da rady ;p Czas na kilka zmian ;p Praca mi baaardzo dobrze zrobi ;p

Wczoraj w nocy przeglądałam swojego bloga od początku. Aż sama nie wierzę, że w ciągu miesiąca tyle się wydarzyło. Mam nadzieję, że każdy kolejny dzień będzie przynosił mnóstwo niespodzianek. Ajć odliczam dni do przyjazdu do domku.! Jeszcze tak dużo ;p

Flight DY998




Wyjazd do tatusia uważam za mega udany.! ;*
No i wszystko wraca do normy. Nikt nie zrobi śniadanka, obiadku, nie podstawi nic pod nosek. Czas pomyśleć co jutro na obiad, co kupić w markecie i posprzątać. I znowu sama całe dnie ze skypem ;p Koniec.

Lot był spokojny. Znowu siedzialam sobie koło okienka, więc robiłam fotki ;p Hmm, kolo mnie siedział taki fajny norweg^ (nie żeby mi się podobał) ha.! W ogóle zaczęłam oglądać tą nową komedię `Ted` haha w ciągu pół godziny tyle się śmiałam. Ten facet oglądał go ze mną, a potem zapytał jaki tytuł ;p Ale film mega polecam, ja sama zaraz go skończę oglądać;p
Na lotnisku grzecznie, ładnie czekał na mnie Wojtek. Bosz całą drogę pracował, zeby mnie wkurzyć, ale to jest taki pozytywnie wredny charakter. Całkiem możliwe, ze w czwartek pojedziemy znowu do Legolandu. Musimy Madzię odebrać z lotniska i może ją namówimy^ Juz teraz będęmega odważna i nie będę się bała NICZEGO .! ;D

Hmm, własnie dopiero się połapaliśmy z Patrykiem, że mamy dzisiaj 31 miesięcy. Nie wiem jak ten chłopak ze mną tyle wytrzymał ;p Ale jakoś dał radę. Myślę, że na dzień dzisiejszy by był w stanie napisać poradnik `Jak wytrzymać z zołzą`. Mój misiaczek ;*



I schudłam połtora kg w 3 dni ;p To nie wina taty, żeby nie bylo ;p
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :