Rano wstaje a za oknem deszcz. No super. Jednak po odpaleniu lapka, ogarnieciu się przestało padać. Pogoda na życzenie-słoneczko. Stwierdzi...

Oslo city

By | 17:30 Leave a Comment
Rano wstaje a za oknem deszcz. No super. Jednak po odpaleniu lapka, ogarnieciu się przestało padać. Pogoda na życzenie-słoneczko. Stwierdziłam, że nie będę siedziała do 15 czekając na tatę tylko pojadę sobie do centrum. Jejciu jednak słoneczko to nie wszystko. Tak wiało, a ja jak zwykle najmądrzejsza na swiecie zalożyłam sobie wiosenną kurteczkę, Bogu dzięki, że miałam moje Hunterki^^ One są tak śliczne i wygodne, że mam zamiar przełazić w nich całą jesień i zimę^
Latałam po całym centrum z aparatem w ręce i sprawdzałam co się zmieniło od dwóch lat. Niewiele^^ Opera nadal stoi gdzie stała, ulubione sklepy w tych samych miejscach tylko ceny wszędzie jakby wyższe.. Kosmiczne. Znalazłam mnóstwo rzeczy cudownych, ale jakbym miała 10tys na koncie to bym się zastanowiła nad niektórymi. Ale, że tak nie jest to pooglądałam, podotykałam i koniec. Tylko w Bik Boku znalazłam takie śliczne szpileczki <3 Nie zasnę normalnie.

AAAA.! w końcu zjadłam kebaba na którego czekałam całe dwa lata.! Nie było nawet mowy o zjedzeniu czegokolwiek innego. Cały dzień nic nie jadłam, żeby on się zmieścił ;p

W ogóle tak sobie siedzieliśmy w lokalu z tatą i gadaliśmy o bilecie na metro. Kazał mi kupić 24-godzinny to kupiłam, ale oczywiście ja roztrzepana jak nie wiem zapomniałam go skasowac^^ Tak w ten o to sposób jeździłam caały dzień z nieskasowanym biletem i zaoszczędziłam 75 koron na dzisiaj ;D Geniusz, po prostu geniusz.! Oczywiście próbowałam to tłumaczyć jako moją `przedsiębiorczość` i chęć zaoszczędzenia, ale nikt nie uwierzył ;<


ENG
 When I woke up it was rainning. Great! But , suprise after few hours when I turn on my laptop and checked few pages it stopped. Sunny day. I thought that isn`t good to sit at home to 3pm and wait for my dad so I went to shopping center. The sun was like nothing. So windy, and I, as usual, the smartest in the world have only the spring jacket. thank God I had my Hunters ^^ They are so beautiful and comfortable that I'm going to go into them all fall and winter ^

I was flying around the city with a camera in hand and checked what's changed in two years. Few ^ ^ Opera is still standing where she stood, favorite shops in the same place only prices are higher everywhere .. Drama. I found a lot of wonderful things, but if I had 10000krone on my credit card , I would think about some things. But I don`t so I watching, touching and that was it. Only in Bik Bok I found amazing shoes. I have to think if I will buy it.

Finally I ate a norwegian kebab. I have been waiting for it 2 years. There was no way to eat anything else. All day I was starving for 5 minutes of pleasure.

Btw, I was talking to my dad about metro ticets. He told me to buy a 24-hour, so I did it. But of course I forget to validate this ticket. I am too scatterbrained. So I went with this ticket and saved 75 krone. Genius, just genius.! Of course, I tried to explain as my entrepreneurship and willingness to save, but no one believed; <




siema siema ;)
przecież są piękne <3


portrety w tunelu ;)

taki tam japan style


kobieta otworzyła pojemnik z jedzeniem, a te od razu sięzleciały. Jedna chciała ją w głowę postukać i przejąć kontrolę nad jedzonkiem =)





Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :