Przysięgam, że jeszcze trochę i zapomnę głowy z domu. Pięknie miałam drukować więcej CV, ale oczywiście wyszłam bez portfela i telefonu^ A n...

morning

By | 15:11 Leave a Comment
Przysięgam, że jeszcze trochę i zapomnę głowy z domu. Pięknie miałam drukować więcej CV, ale oczywiście wyszłam bez portfela i telefonu^ A najlepsze jest, że nawet się wyspałam (poza fakteem ze zasnęłam gadając na skype) więc nie mam na co zgonić.
Poniedziałek rano wygląda chyba u większości tak dramatycznie czy to szkoła czy studia jeden pies ;) Wszyscy zaspani, bez żadnych oznak życia. Jedni pobalowali, drudzy gdzieś wyjechali albo jak ja nic nie robili przez weekend i są nadal padnięci^ Nawet sok z koefiną nie pomaga xd Dopiero jak zaplaciłam zczaiłam się, że kosztował tyle co duża pepsi i uznałam  to za życiowy błąd.!
Ostatni tydzień i wycieczka, a potem domek <3 Na szczęście jadę z Bartkiem także może się uda szybciej wyjechać i szybciej być.! I mam nadzieję, że się nie rozmyśli bo go ubije xd
Także za tydzień o tej porze bedę się pakowała ^  Cudnie ;D

W ogóle lecę do MEDIOLANU 21-24.11.2012 na na na ;D Tak sobie z Madzią myślałyśmy i wymyśliłyśmy ;D Wczoraj zapytała czy lecimy i jaki termin to wybrałyśmy a pół godziny później byly bilety kupione xd haha szybko się z nią załatwia sprawy^^ A Louise już mówi o Londynie w lutym ;p  Jeszcze niech się dostanę do Szanghaju i będę spełniona na ten rok szkolny xd Tylko znaleźć pracę, żeby od rodziców nie ciągnąć tyle^ Oni i tak mają ze mną trzy światy. Wczoraj o 23 napisałam im, że lecę tak po prostu bez stresu ;p Jak już przyjechałam do Danii autem to już chyba nie boję się niczego xd
 Jeszcze moim największym marzeniem na ten rok jest koncert Florence <3
Widziałam, że 6 grudnia jest w Liverpoolu. Może się wproszę do kolegi ;P Normalnie czuję, że żyję^


Patrzcie jakiego ślicznego i mega słodkiego demota znalazłam^ Dlatego ja chcę mieć trzech chłopców ;p btw, mam jakąś manię zapisywania na kompie takich rzeczy ;p Mam sto folderów z takimi rzeczami^ Zawsze się przyda ;) Jak znajdę jakieś piękne zdjęcia to od razu leci wiadomość do Krzysia `Krzysiu, zrobisz mi takie foty.? <mina kota ze Shreka>` ;D



Nadal zapraszam do polubienia bloga na fb ;) Monia
oraz klikania na pajacyka pajacyk  ja wierze w takie rzeczy ;) Klikam codziennie od roku^ Zawsze chcialam robić coś dobrego dla świata^ I od czegoś trzeba zacząć. Dla mnie to ułamek sekundy.


Własnie sie dowiedziałam, że moja nauczycielka jest chora i mam wolne juz^ Hahaha 11:15 i do domu ;D  Ale oczywiście jak to ja nie wziełam swojego klucza i musiałam jechać do Birku po Matyldy klucz. Zasługuję na jakiś medal dla niemyślacych ;)

Hah na obiadek dzisiaj placki ziemniaczane z blogu Adriana Nijaka ;p mniam. Już któryś raz dogadzam sobie według przepisów znajomych ;) Milusio ;) Gotujcie dalej a ja nie będę miała problemu `co na obiad`
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :