Kolejny dzień w Teko ;D Od 8:20 uczyliśmy się o kolorach. Jak robić odcienie, co z czym łączyć żeby coś wyszło. Całkiem ciekawie i na luzie....

colour

By | 18:07 Leave a Comment
Kolejny dzień w Teko ;D Od 8:20 uczyliśmy się o kolorach. Jak robić odcienie, co z czym łączyć żeby coś wyszło. Całkiem ciekawie i na luzie. Jak już wspominałam na design musieliśmy zrobić szkice techniczne ciuchów. Jak siadłam do tego w niedzielę o 12 to skończyłam o 16 malując jedynie koszulę i sukienkę. Wszystko dokładnie kreseczka po kreseczce. Dzisiaj wszystko trzeba było skserować, pomniejszyć i pokolorować według kolorów, które wybraliśmy w rysunku przedstawiającym nasz target group. Zaczęła się zabawa z farbami. Jak w podstawówce pędzelki, karteczki i jazda ^^ Cała brudna byłam. W sumie jak smerfetka, bo dostaliśmy niebieski kolor.
Potem szybka prezentacja odcieni. Trzeba bylo powiedzieć np. `to jest kolor nieba sklada się z 40%niebieskiego o numerze 048 i 60% białego` Śmiesznie było ;) Także dzisiejszy dzień był mega sympatyczny^^ Tylko szpilki na deszcz nadal nie są dobrym pomysłem..
Wcześniej jako studenci szkoły mody dostaliśmy możliwość obejrzenia filmu o trendach na jesień/zima 2013/2014 ;D Ale tego nie zdradzę Wam jeszcze^

Jejciu jejciu pogoda w Danii nie dopisuje, a ktoś CV rozdać musi. Oczywiście sama nie poszłam, wyciągnęłam Bartka jemu tez się przyda coś do roboty^ Szukanie pracy jest straszne, od drzwi do drzwi `sorry, are you looking for someone to work`. To na pewno moje ulubione zdanie na dzis <3 Kurczę, szkoda, że nie umiem duńskiego.. czas posadzić 4 litery i zacząć coś robić.. ;/ Przynajmniej usłyszałam fajny komplement ;D Babka w drogerii się zapytała czy uczę się w Teko, bo wyglądam na dziewczynę z Teko ;D Hah ;p No ale czym bylby wypad do miasta, bez wejścia chociaż do jednego sklepu^ Bartek stwierdził, że potrzebuje nowych ciuchów a ja stwierdziłam, że uwielbiam chodzić na zakupy^ Kolejny Bartek będzie miał ze mną kłopoty ;D

Tak, btw: Zgadnijcie kto ma wolne w środe i piatek, bo się ktoś inny rozchorował^^

Muszę się pochwalić, że mój chłopak opowiada najlepsze bajki na dobranoc^^ Hah uwielbiam zasypiać z lapkiem <3 Jeszcze tylko 10dni.!!!




Ja tu sobie rozmawiam z Patrykiem i nagle słyszę taki huk, a tu moj kochanek ^ Zawsze przychodzi jak jest głodny ;p

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :