Stwierdzam, że jestem nienormalna. Nie mogłam dzisiaj zasnąć i tak leżała i kotłowałam się w tym łóżku. A to się głodna zrobiłam, a to jakie...

CF

By | 20:10 Leave a Comment
Stwierdzam, że jestem nienormalna. Nie mogłam dzisiaj zasnąć i tak leżała i kotłowałam się w tym łóżku. A to się głodna zrobiłam, a to jakieś głupie myśli, a po jeszcze mi się coś przypomniało. Zdążyłam nawet ułożyć listę co mam zrobić jutro. Jeszcze za karę ustawiłam sobie budzik na 10 rano. Żeby w niedzielę nie było tego samego problemu ;p Masakra. W końcu patrzę na zegarek a tu 2:55. Pomyślałam, że w każdym horrorze godz 3 oznacza godzinę szatana itd. No to szybko nóżki, rączki, pół głowki pod kołderkę, mocno zamknięte oczka, żeby tylko nic dziwnego i strasznego nie zobaczyć. Miś w objęcia, guziczki w rączkach. Po kilku minach delikatnie wyglądam zza kołdy. Nic nie stało. Hah i skończyło się na tym, że o 3:20 włączyłam serial i poszłam spać po 4. Ale dzielnie wstałam o 10:30 ;p I tak wyglądał mój poranek. Z małym rudym gościem ^ Tak się przestraszyłam jak wskoczył przez okno, że aż zbiłam talerz i walnęłam się o szafkę, bo było otwarta -.- Ale dzisiaj i tak przeszedl samego siebie, jak wskoczył mi do szafy i wyrzucił wszystkie swetry^

samostrzałkim z przystojniakiem zawsze spoko^

Śniadanko dzisiaj było u Madzi i Thomaska^^ Pyszne pancakes z owocami ;D Potem poleciałyśmy z M do centrum handlowego. Moja karta nie podolała i nie mogłam zaplacić kartą za mieszkanie także czeka mnie wycieczka przez następne 3 dni do bankomatu po wyplate pieniążków^

Wieczorem tak mi się dobrze przysypiało a tu Festiwal czekał. Także pojechałam i normalnie aż stałam pod samą sceną.! Taka mega impreza, że było może jakieś 100 osóbek ;p Akurat trafiłam na całkiem spoko zespół. Chłopacy byli z Polski i nazywali się.. nazywali..Federal Unicorn . Mimo że to zupełnie nie moje klimaty to dało się posłuchać ;p
Wiecie co mi się mega podobało.? Że na luzie imprezowali nauczyciele z uczniami. Ja się pytałam Wojtka czy nauczyciele później nie patrzą krzywo a on stwierdził, że to jest mega normalne. Bo u nas zawsze jest sensacja jak się widzi nauczyciela w pubie czy coś. Kurczę każdy powinien się bawić. Hah. W ogóle Wojtek przedstawił mi swojego nauczyciela, ktory ma 21 lat?! Haha a nawalony był jak nie wiem.
Niestety wytrzymałam tylko godzinkę, bo zmarzłam strasznie. Szkoda tylko, że było tak malutko ludzi.. Najlepsze jest to, że jak tylko wsiadlam do auto to zaczęła się ulewa^ Zawsze wiem kiedy wyjść z imprezy^




 
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :