Wczoraj zaczełam oglądac jakiś serial `Switched at birth`. Szybko skroce o co biega. Jest dziewczyna, która dowiaduje się na lekcji biologi...

global & marketing

By | 21:55 Leave a Comment

Wczoraj zaczełam oglądac jakiś serial `Switched at birth`. Szybko skroce o co biega. Jest dziewczyna, która dowiaduje się na lekcji biologii, że jej rodzice nie mogą byc rodzicami. Postanawia zrobic testy w szpitalu i okazuje się, że została podieniona. Nagle cały świat wywraca się do góry nogami, poznaje swoja mamę i córkę swoich rodzicow.
Tak stwierdziłam, że bym się załamała jakbym nie była córką rodziców, ale jestem w 99% podobna do taty wiec chyba nie ma obaw ;p No, ale serial zaczyna się obiecująco^

Okazało się, że jednak nie mamy kolejnego projektu. Bogu dzięki. Zaczęliśmy w końcu zajęcia w klasach ;D Mego długo czekałam na ten moment. Pierwsze zajęcia (jakies 4h) były z global communication. Wczoraj dostaliśmy tekst, który mieliśmy przeczytać w domu i się przygotować do zajęć z tekstem. Babeczka całkiem sympatyczna, przeprosila nas, że tak późno nam to wysłała i stwierdziła, że to tylko od nas zależy czy czytamy to w domu czy nie.  Na dzień dobry uczyliśmy się jak pisać list formalny do firmy. Tak tutaj zupełnie zaczyna się od podstaw i nikt nie wymaga, że mega wiedzy od Ciebie.  Dużo opowiadała też jak to wszystko działa: gospodarka, świat mody. Musze Wam powiedzieć, że moja Louise wymiata na tych zajęciach. Chodziła do liceum związanego z biznesem i po prostu wszystko pamięta. Szok! Aż jej zazdorszczę ;p Szkoda, że u nas w Kg nie ma takich szkół ;<

Kojelne zajęcia były z Pią. Coś między purchasing i marketing^ Dostaliśmy takie koszule i musieliśmy powiedzieć, co jest ważne jak robimy zakupy. Także notatki z dzisiaj zrobione, kilka słówek nauczonych jeszcze jeden dzień i długi weekend a za tydzień do tatusia do Oslo <3

Wieczorem byłyśmy w Teko Cafe na stand up show by Andrei. To jest ten chłopak od bycia cool ;p
Niektore żarty były okay, ale niektóre takie niesmaczne. Jedynie było dobre jak przyznał się, że jest gejem i stwierdził, że ma łatwiej jak udaje orgazm, bo napluje na pościel i wyglada tak samo ;p Jednak nie lubie jak się obraża starszych ludzi typu : `kobiety po 60tce mają obwisłe cycki i nie powiem co jeszcze im po podłodze się ciągnie` Wiem, że miało być śmiesznie, ale sory każda będzie tak kiedyś wyglądała ;p Ja tylko patrzyłam na minę Connie. Czy podoba jej się to, ale chyba nie bardzo ;) W ogóle ona tak fajnie wyglądała! Pierwszy raz widziałam kobietę w jej wieku w trampkach i swetrowej tunice. Nadal mnie zadziwiają.

Btw, mega polecam film `Jeszcze dluższe zaręczyny`. Początek taki średni, ale fabuła spoczko. Jakoś mi się smutno zrobiło w połowie, ale zakończenie było pozytywne^ Trochę się wczułam w ten film, jak obejrzycie to będziecie wiedzieli ;p


uciekam spać, bo moje szczęście z wysypianiem się już się zakończyło przez kotka, ktory postanowił wpaść poźną nocą i rozwalić sie na całym łóżku, a potem mnie drapać jak go spychałam na boku ;p
słodkich snów misiaki ;*
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :