AAA.! 508 wejść wczoraj.! Moi mistrze.! Jak tak dalej pojdziee to normalnie napisze książkę albo założę fanpejdża ;p Moje cudowne, kochane c...

gossips

By | 16:27 Leave a Comment
AAA.! 508 wejść wczoraj.! Moi mistrze.! Jak tak dalej pojdziee to normalnie napisze książkę albo założę fanpejdża ;p Moje cudowne, kochane człowieki^

Dzisiaj nie robiłam nic ciekawego. Od rana siedziałam na pudelku. Aż mnie krew zalewa jak widzę te `gwiazdki`, które nic nie umieją a kasy mają jak lodu.! Polska to chyba najłatwiejszy kraj na wypromowanie się. Wystarczy sobie zrobić biust, usta, oczy, kolana Bóg sam wie co jeszcze ;p Normalnie dramat. Ludzie pracują po 12h albo i więcej i ledwo im starcza na utrzymanie rodziny, a te barany dostają kasę za nic.!
Przecież Siwiec jest już wszędzie. Po tygodniu w Kołobrzegu zarobiła pół miliona.?! Przyznając jedna statuetkę, jedząc, śpiąc i bawiąc się za free.? Ostatnio oglądałam wszystkie wywiady z nią. Nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać. Hmm, własnie muszę jeszcze ściągnąć sobie wojewódzkiego z nią ;p Siądę z popcornem i będę sluchała co tam szczegolnie mądrego powiedziała ;p

wojewodzki

Kasia Tusk będzie prowadziła wykłady o modzie.!  `A razem z nią od października w rolę nauczyciela akademickiego wcieli się również... Maja Sablewska. W Wyższej Szkole Promocji w Warszawie poprowadzi zajęcia ze specjalności "marketing rozrywki". Szansę na podobną karierę ma również Tomasz Jacyków - on z kolei poprowadzi gościnne zajęcia na Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie w ramach podyplomowych studiów "Zarządzanie marką modową".`
Ha no pewnie. A ja po swojej szkole zapewne w Polsce nie znajdę pracy bo nie jestem CELEBRYTKĄ.! O to już się teraz mogę założyć ;p
Także tak mi upłynął poranek na bzdurach^

W ogóle obejrzałam do końca tę komedię Ted. Taki dobry filmik na zły dzień ;p Hmm, na jednym momencie nawet się popłakałam, ale nie będę Wam zdradzała całego filmu ;p Niektóre teksty były mocne ;p Polecam ;)

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :