No siema z rana, to znowu ja, celebrytka :)) Troszkę muszę dzisiaj ogarniać w szkolę, więc wrzucam tylko kilka fotek, że się tutaj ciut ucz...

Studiuję :)

By | 15:39 1 comment
No siema z rana, to znowu ja, celebrytka :))
Troszkę muszę dzisiaj ogarniać w szkolę, więc wrzucam tylko kilka fotek, że się tutaj ciut uczę :))

Ale nie działa mi poczta, więc nie wrzucę teraz, może później, siemano!!!

-------------------------------------------------------------------------> by Wojtek Żmijski







Nie ma to jak wrócic ze szkoły o 17 z krotka przerwa na zakupy w markecie.
Jak już widzieliscie Wojtek poszalał na moim blogu. Dać dziecku laptopa i potem takie efekty, ale obiecalam, że nie usunę, ponieważ pomogł mi w moim projekcie ;p
Hah w koncu mielismy zajecia z Value Chain, które lekko naprowadziły nas na to co mamy napisać. Oóglnie to strasznie dużo rzeczy, poza tym samo zadanie jest naprawdę ekstremalne, ponieważ nie mam takiego słownictwa. Ale cóż trzeba się uczyć. Także dzisiaj odpocznę godzinkę i obejrzę Pretty Little Liars bo czekałam kilka miesięcy na to.! A potem zaczynam pisać, bo do poniedziałku powinniśmy mieć minimum 10 stron napisanych. A tutaj nie działa zasada kopiuj wklej- za to jest najniższa ocena, bez możliwości poprawy ;) Taaa. Cudowne półtora tygodnia się zapowiada ^^

W ogóle wczoraj miałam zamówić tę szafę do mieszkania, ale nie zgadniecie ile kosztuje dowóz do domu.! 350 koron.! To jest jakieś 200zł. Fajnie.? Fajnie.. Także moja szafa nadal będzie na podłodze ;p Wczoraj też po raz kolejny wykazałam się mądrością i zawiesiłam zasłony a na co.? Na taśmę klejącą, bo myślałam, że karnisz jest za krótki a on po prostu ma drugą rurkę w środku i jednak wystarczy. Drama.. -.- Zdecydowanie było łatwiej mieszkać u Magdy ;p
Moje myszki szaleją. Ciągle przyzwyczajają się do nowego zapachu ;p I nie uciekają, nawet jak mają otwartą klatkę to nie chcą wyjść. Jest okay ;p


najnowocześniejsza szafa roku ;D

moja kochana ściana <3 Wszyscy najważniejsi ;D

tym zakupem mogę się pochwalić. Póki co balagan, ale z czasem się ogarnie ;p 
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :