Uwielbiam dzisiejszy dzien. W końcu mogłam się poprzytulać do mojego prawdziwego misiaczka a nie takiego pluszowego ;p Dzisiaj na 15 obia...

sweet sunday

By | 22:32 Leave a Comment
Uwielbiam dzisiejszy dzien. W końcu mogłam się poprzytulać do mojego prawdziwego misiaczka a nie takiego pluszowego ;p

Dzisiaj na 15 obiadek u teściowej. Stęskniłam się za tymi obiadkami ^^ najadłam się jak głupia jabłecznika także moja dieta oficjalnie poszła w las ;p wiedziałam ze tak będzie. W końcu to normalne jedzenie ;) Dostałam cudne cudne dwie pary bucików niestety jedne za małe i musimy jutro odesłać, chyba że ktoraś pani bardzo by chciała je kupić^^ bo są cudowne. Straszna ze mnie butoholiczka ;D moja mama prawie zawału dostała jak je zobaczyła ;p W ogóle jakoś w tygodniu bedę miała kilka par butów do sprzedania, nowych, bo mi noga urosła ;/
Pod wieczór kolejna dawka seriali i sweet focie ;D hah jaki mój miś kochany^^ niestety teraz oglądamy meczyk Barcelona-Real.  Podobno kibicujemy tym drugim ;p  Ekhmm baaardzo mnie to cieszy ;p

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :