Już mija trzeci tydzień (nie zapeszając) kiedy czuję się naprawdę dobrze i z dumą mogę powiedzieć, że powróciłam do żywych. Całe pięć miesię...

last three weeks

By | 09:31 Leave a Comment
Już mija trzeci tydzień (nie zapeszając) kiedy czuję się naprawdę dobrze i z dumą mogę powiedzieć, że powróciłam do żywych. Całe pięć miesięcy umierałam, nic prawie nie jadłam, miałam zastrzyki i naprawdę wycierpiałam się aż za bardzo. Wszystko zaczęło mijać wraz z wyjazdem do Anglii. Tam nabrałam apetytu (nawet nie wiecie jakie to wspaniałe uczucie zjeść normalnie mięsko i ziemniaczki) i przybyło pierwsze 2kg. Chyba zmiana klimatu, otoczenia dobrze na mnie podziałała.

Do Anglii poleciałam na chrzciny mojego małego kuzyna, którego zostałam mamą chrzestną. Podobno chłopiec jako pierwszy chrześniak przynosi szczęście. Maluch ma sześć miesięcy, ale jest tak cudownym dzieckiem, że szok. Mnie strasznie teraz ciągnie do dzieci, a do chłopców szczególnie. Zawsze moim marzeniem było mieć trzech synów. Teraz będę miała pół synka Natanka i Julkę.
Natan ciągle się śmieje, gaworzy jest idealny. Nawet muszę powiedzieć, że prowadzimy bardzo podobny tryb życia: śpimy, jemy, pogadamy i dalej śpimy, jemy i gadamy. Małe dzieci są tak urocze. Ja cały tydzień się śmiałam i mówiłam do Julki, że ma się uczyć od Natanka. Takie grzeczne dziecko to skarb.

Po tych dniach spędzonych z Natankiem jeszcze bardziej nie mogę się doczekać aż Julka przyjdzie na świat. Ciekawi mnie do kogo będzie podobna, jak duża się urodzi, po kim będzie miała charakter. Wiem, że dni lecą strasznie szybko i dopiero co się dowiedziałam, że jestem w ciąży a tu już szósty miesiąc, ale jak dla mnie mógłby być już styczeń. Nie mogę się doczekać aż wezmę ją na ręce i przytulę. Taka będzie moja mała perełka. Podejrzewam, że będę w niej tak zakochana, że nie będę potrafiła jej nic później odmówić. Już teraz jak wchodzę do sklepu to kupuję wszystko co mi się podoba. Szafa powoli pęka w szwach, a co dopiero jak będziemy razem chodziły po sklepach i zacznie pokazywać na zabawki. Wszyscy już się śmieją, że to będzie najbardziej rozpieszczone dziecko na świecie.


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :