Jeżeli nadal ktoś twierdzi, że nic nie robię na studiach to się zdziwi. Otóż jak wcześniej wspominałam dostaliśmy nowe zadanie. Szczerze po...

project

By | 12:45 1 comment
Jeżeli nadal ktoś twierdzi, że nic nie robię na studiach to się zdziwi.
Otóż jak wcześniej wspominałam dostaliśmy nowe zadanie. Szczerze powiem, że jest najtrudniejszym zadaniem w tym roku.! Otóż musimy w dwa tygodnie napisać sprawozdanie na temat firmy w Danii. Moja grupa dostała Kabooki ( lego wear). W tym tygodniu mamy skupić się na tym co znajdziemy na stronach internetowych firm, a w przyszły poniedziałek jedziemy tam, aby zapoznać się z jej wnętrzem.W całym tym sprawozdaniu musimy napisać o: historii firmy, marketingu, wartościach, wewnętrznych i zewnętrznych sytetemach.

Oczywiście wszystko jest tak cudownie zorganizowane, że nawet przyleciał do nas pan z San Francisco aby nam opowiedzieć o biznesie, prawie,itd.. Nawet mam wykłady z komunikacji werbalnej i niewerbalnej, czyli powtórka z PP. Szkoda tylko, że nie wiem kto ma rację, ten pan czy pani z liceum ;p Niestety im się dane nie zgadzają i troszkę inne definicje zostały nam teraz podane na te same tematy^^ Ale tak samo nudne. Nikt nie lubi siedzieć i słuchać. Ja już się niecierpliwię, żeby coś zrobić. Kiedyś mi jeden z nauczycieli powiedział, że jestem z tych osób, które nudzą się słuchaniem czegoś. Ja wolę przechodzić do działania. Jak mi się da zadanie to będe szczęsliwe siedziała i robiła swoje. Inaczej zanudzę się na śmierć. Tak samo było z przygotowaniami do matury z matmy. Jak postanowiłam, że przerobię całe repetytorium to siedziałam po kilka godzin dziennie i robiłam te zadania, bo to było dla mnie najważniejsze. Resztą nie zawracałam sobie głowy ;p

Oj czuję, że te dwa tygodnie bedą najcięższe. Nie zdziwie się jak cały czas będę pisała jaka jestem zmęczona, wykończona. Ale w końcu to jest to co chciałam. Nie sądziłam, że ta szkoła jest naprawdę tak dobrze zorganizowana. Wszystko podstawione pod nosek, aby nam się lepiej uczyło ;) Ach ta praktyka^

W końcu udało mi się zapłacic za NY.! Oficjalnie lecę.! ;D <3
Dzisiaj zamawiam szafę i idę pokibicować Wojtkowi. Szaleje jako barman pierwszy dzień.
Potem spac =)
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :

  1. Jakbys PRZYJELA SOBIE ZA DOGMAT tak jaki Sz.P. Lisowska mowila to bys wiedziala kto ma racje. Przeciez ona w ogole we wszystkim ma racje :D

    Za NY Cie nienawidze.

    OdpowiedzUsuń