Nareszcie nadszedł ten dzień, kiedy wszystko wróciło do normy. W ostatnim tygodniu moje szczęście postanowiło do mnie powrócić. Dostałam d...

internship

By | 18:51 1 comment
Nareszcie nadszedł ten dzień, kiedy wszystko wróciło do normy.

W ostatnim tygodniu moje szczęście postanowiło do mnie powrócić. Dostałam dwupokojowe mieszkanie i od 1 października się przeprowadzam. Moja prośba o pozwolenie na auto ma być rozpatrywana przez kolejne pół roku, więc teoretycznie mogę jeździć tutaj. Wczoraj wreszcie siadłam i napisałam sobie całą prezentację na egzamin. I nareszcie dzisiaj stało się to na czym najbardziej mi zależało- dostałam staż w Herning.! Firma This socks postanowiła mnie zatrudnić na 9 tygodni. W piątek miałam u nich rozmowę i chyba przekonałam do siebie szefa. Ponadto okazało się, że mają swoich dostawców w Polsce i ktoś kto mówi w tym języku jest na wagę złota ;)
Mega mega się cieszę, ponieważ w sprawie stażu aplikowałam w ponad 500 firmach w Danii, Oslo, Anglii, a nawet już w Polsce. Większość firm była tak zajęta, że nie odpisała mi nawet na emaile i wtedy wpadłam na pomysł, żeby zacząć pisać na FB do nich. Mój pomysł okazał się być idealny, bo nagle dostawałam odpowiedzi co prawda negatywne, ale to już jakiś początek. Także taka moja rada: jak nie drzwiami to oknem.. jak nie przez email to przez fb. Aby się udało ;)
Dodatkowo ustaliłam z szefem, że mogę wziąć tydzień wolnego w sierpniu i na spokojnie polecieć do Anglii na chrzciny mojego kuzyna. Nareszcie wszystko się pięknie ułożyło.!
W tym tygodniu jeszcze tylko zaliczyć egzamin i mogę spokojnie jechać do domku.!
 Nie mogę się doczekać. Odliczam dni, godziny i minuty..
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :