Czwartą noc z rzędu śni mi się, że trzymam małą dziewczynkę na rękach i nazywam ją "Mia". Nie wiem czy to mój mózg podsyła mi już ...

first baby shopping

By | 19:07 Leave a Comment
Czwartą noc z rzędu śni mi się, że trzymam małą dziewczynkę na rękach i nazywam ją "Mia". Nie wiem czy to mój mózg podsyła mi już wiadomość w stylu "tam w brzuchu jest dziewczynka a nie chłopiec". Nie mam pojęcia. Strasznie jestem przyzwyczajona do myśli, że tam jest mały Julian, bo moim marzeniem zawsze było mieć trzech synów. Jak będzie córeczka to też będziemy kochać i na pewno będzie nazywała się Lena.


Dzisiaj z Marysią wybrałyśmy się na zakupy. Moja szafa tak zubożała, że szok.. Nie dopinam się w prawie żadne spodnie, swetry wszystkie są na mnie mega opięte. Czuję, że teraz cała moja szafa wraca do domu, taki prezent dla mamy^^ Kurczę nie sądziłam, że w 11 tygodniu będzie widać u mnie brzuch..

W H&M była taka wyprzedaż, że naprawdę za grosze można było kupić fajne rzeczy. Ja po godzinie buszowania na damskim i męskim trafiłam na dział dziecięcy. Tam zakochałam się po raz setny w ciuszkach dla maluchów. Oczywiście nie wyszłam bez niczego. Dziecku też trzeba kupić prezent. Mimo, że nie znam jeszcze płci stwierdziłam, że to są takie uniwersalne ubranka. Nie mogę się doczekać stycznia ;)
 Już widzę, że moje priorytety się mega zmieniły. Cokolwiek robię, robię z myślą o maleństwu.


H&M



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :