Ostatnie trzy tygodnie nauki. Kiedy wróciłam do Herning myślałam, że normalnie będę miała zajęcia w szkole. Okazało się, że nie ma żadnych...

exam

By | 19:57 5 comments
Ostatnie trzy tygodnie nauki.

Kiedy wróciłam do Herning myślałam, że normalnie będę miała zajęcia w szkole. Okazało się, że nie ma żadnych wykładów tylko praca w grupach. W ciągu trzech tygodni mamy tylko jedno spotkanie z nauczycielami, które odbyło się wczoraj oraz dwie prezentacje: pierwsza grupowa, a druga indywidualna.  Rok szkolny kończę 27 czerwca o godz: 9:00 ;)

Ostatni egzamin polega na założeniu firmy bądź stworzeniu nowej kolekcji w istniejącym już sklepie. Cały raport musi być oparty na jednym z podanych wcześniej trendów: ekologia, technologia etc. Trzy tygodnie na napisanie takiego raportu i stworzeniu całej kolekcji to naprawdę mało. Ja jako purchaser będę miała trochę pracy i trochę w książkach posiedzę.
Moja grupa postanowiła stworzyć kolekcję dla kobiet w ciąży w firmie VERO MODA. Dogadałam się z dziewczynami, że później ja chętnie będę nosiła te rzeczy i mogę modelować im na prezentacji.



U mnie dzisiaj dzień zleciał szybko. Od rana chodzę śpiąca. Dzień bez dwugodzinnej drzemki jest dniem straconym dla mnie. Już coraz więcej też jem i moje zachcianki wcale nie mijają.

Dzisiaj Marysia mi pokazała TV online, gdzie płaci się 20zł na 30 dni i można oglądać około 40stacji, a w tym: HBO, CANAL+, TVN, MTV i etc. Jak dla osób, które przebywają za granicą i nie mają dostępu do oglądania powtórek seriali np. na TVN-ie to jest bardzo dobra opcja. Poza tym dzisiaj obejrzałam cudowny dokumenty z Beyonce. Aż się popłakałam ;)

Postanowiłam od dzisiaj robić zdjęcie brzuszka, żeby widzieć jak maluch rośnie. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy :

  1. Ale masz cycki! SZOK. Ładnie wyglądasz... sam brzuszek rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniejesz. :) Będzie chłopczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje wpisy, z niecierpliwością ich oczekuje. Obojętnie o czym piszesz lubie to czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno chłopiec. Nadal jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń