I ten dzień nadchodzi wielkimi krokami. Za miesiąc oddam moją małą księżniczkę w ręce innej osoby, która będzie z nią spędzała pół dni. Boję...

Idealna niania.

By | 12:48 Leave a Comment
I ten dzień nadchodzi wielkimi krokami. Za miesiąc oddam moją małą księżniczkę w ręce innej osoby, która będzie z nią spędzała pół dni. Boję się jak cholera. Nie tylko o Julkę, ale o siebie. Czy ja, matka, dam radę i wytrzymam pół dnia na uczelni wiedząc, że moje dziecko jest pod innymi skrzydłami.? Osoba, która będzie opiekowała się Julką jest jedną z moich najlepszych koleżanek w Danii. Mam do niej zaufanie, inaczej bym nie powierzyła mojego skarba. Jednak boję się, że będę zazdrosna o małą. Najbardziej przeraża mnie to, że pod moją nieobecność Julka zrobi pierwsze kroki, czy powie mama nie do tej osoby co trzeba. To są moje największe obawy. Sama byłam opiekunką i pamiętam jak mały Michałek się mylił i mówił do mnie "mama", kiedy się uderzył i do mnie biegł, żeby się wtulić. Teraz rozumiem wszystkie mamy, które czasami patrzyły na mnie z zazdrością, że miałam największą przyjemność w życiu i spędzałam czas z ich dzieckiem. 



Już jakiś czas temu przeanalizowałam swoje życie jako opiekunka. I tym samym napisałam artykuł dla także.pl o tym jak znaleźć idealną nianię. Tutaj chciałabym się z Wami podzielić swoimi doświadczeniami w tej dziedzinie. 

Idealna niania od zaraz

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :