Od jakiegoś czasu jestem mega zakochana w pomponach z tiulu. Początkowo chciałam zamówić gotowe, jednak cena jednego pomponu jest dosyć wyso...

tulle poms

By | 18:12 Leave a Comment
Od jakiegoś czasu jestem mega zakochana w pomponach z tiulu. Początkowo chciałam zamówić gotowe, jednak cena jednego pomponu jest dosyć wysoka. Postanowiłam sama się nauczyć jak zrobić takie cuda. Powiem szczerze, że to jest super zabawa.! Początkowo może wydawać się to skomplikowane, zależy jaki znajdziecie tutorial. Jednak po zrobieniu pierwszych dwóch zauważycie, że nie wymaga to specjalnych zdolności. Internet serwuje nam dużo zdjęć i filmików jak krok po kroku to zrobić. Według mnie najprostszy sposób to sposób z wykorzystaniem książki.

Wystarczy mieć:
dobre nożyczki,
tiul
książkę
wstążki



Kolejny sposób: 





Co jest ważne.? Ważne, aby wybrać dobry tiul. Najlepiej taki na pograniczu twardego i miękkiego. Ja tiule kupiłam na allegro, ponieważ tam znalazłam największy wybór kolorów w niskich cenach. 


Takie pompony można wykorzystać na wiele sposobów. Póki co będą u mnie robiły za bombki na oknie, a potem przeniosę je do pokoju Julki i będą wisiały nad łóżeczkiem. Idealnie sprawdzają się również w sesjach zdjęciowych dla maluszków. Trzeba pamiętać, że takie pompony to też zbieranina kurzu, dlatego warto je wyprać od czasu do czasu. Nie powinny się zniszczyć czy rozwalić jeżeli dobrze je zwiążecie na początku. 


Inspiracje:










Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :