I kolejne z nas jest starsze o rok. Dzisiaj Patryk skończył 21 lat. Stary jak nie wiem ten mój chłopak. W ramach urodzin wybraliśmy się...

Gałązka Oliwna

By | 19:17 2 comments
I kolejne z nas jest starsze o rok. Dzisiaj Patryk skończył 21 lat. Stary jak nie wiem ten mój chłopak.


W ramach urodzin wybraliśmy się na masaże do Gałązki Oliwnej. Jest to jedyne takie miejsce w Kołobrzegu (nie licząc hoteli), gdzie można się zrelaksować na masażach czy zabiegach, uczesać u fryzjera i "zrobić" u kosmetyczki. Wszystko co potrzebne do szczęścia w jednym miejscu. 
Salon jest idealnie dostosowany do relaksu.. miły dla oka wystrój,  piękne zapachy, idealnie dobrana muzyka, dobrze dostosowane światło i co najważniejsze panie masażystki, które naprawdę bardzo pomagają się odstresować. 

My wybraliśmy masaż gorącymi kamieniami oraz gorącą oliwą. Nie ma nic lepszego od tego.!
Powiem szczerze, że po tym całym stresie związanym ze szpitalem, szczepieniem małej naprawdę tego potrzebowałam. Chociaż na godzinę odpłynąć w nieznane, nie myśleć o niczym, cieszyć się chwilą. Dla Patryka to też był dobry pomysł, ponieważ codzienne trenuje, co weekend ma mecz i biedny nie ma kiedy odpocząć. Także obydwoje wyszliśmy bardzo zadowoleni. Coś cudownego. W końcu znalazłam miejsce, do którego chętnie wrócę ;) Odrobina luksusu każdemu się należy ;) 



A wy jakie macie sposoby na relaks.? 
Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. właśnie wybieram się do kołobrzegu na weekend to się chętnie tam wybiore ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten masaż gorącymi kamieniami by mi odpowiadał chętnie bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń