Aż ciężko uwierzyć, że moje maleństwo ma już cztery miesiące.! Codziennie dowiaduję się coraz więcej na jej temat. Codziennie ona pokazuje...

4 miesiące

By | 21:29 3 comments
Aż ciężko uwierzyć, że moje maleństwo ma już cztery miesiące.!

Codziennie dowiaduję się coraz więcej na jej temat. Codziennie ona pokazuje mi coś nowego. To jest niesamowite. Nie ma piękniejszych chwil na świecie jak chwile z własnym dzieckiem. Taki mały człowieczek, który totalnie uzależnił mnie od siebie. 

To dopiero cztery miesiące, a ona już tyle umie, już taka świadoma jest wszystkiego. Uwielbiam te momenty kiedy zasypia obok i swoimi małymi łapkami dotyka mnie po twarzy i patrzy tak głęboko w oczy. Uwielbiam kiedy rano budzi się wołając mnie delikatnym głosikiem. Już wtedy wie, że zaraz ją wezmę i będziemy spały razem. 

Już powoli uczy się siadać. Taka urocza jest jak łapię ją za rączki, a ona za wszelką cenę chce się podnieść do góry. Jak już usiądzie to się tak cieszy, widać że sama z siebie jest dumna. Chyba wszystko w niej kocham i uwielbiam. Nie ma nic co bym zmieniła, jak dla mnie jest idealna.!











ogrodniczki- ZARA, body/balerinki - H&M

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :

  1. malutki cukiereczek.! ;) Jula jest cudna, mała księżniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ma cudowne oczyska ! zachwycam się i zachwycam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. no i na dodatek jest jedną z najsłodszych dziewczynek jaką widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń