Moje życie nabiera coraz więcej kolorów. Z dnia na dzień jest coraz lepiej.! Dzisiaj o tym jak poznałam Matkę Polkę w Herning.! Dzień jak ...

Matka Polka w Herning

By | 17:54 1 comment
Moje życie nabiera coraz więcej kolorów. Z dnia na dzień jest coraz lepiej.! Dzisiaj o tym jak poznałam Matkę Polkę w Herning.!

Dzień jak co dzień, robiłam zakupy w KIWI (mały supermarket pod domem). Już zapłaciłam, zabrałam się za pakowanie zakupów i nagle usłyszałam "no już niunia idziemy". Oglądam się za siebie, a tam kobitka z dzieckiem w wózku. Bez namysłu podeszłam do niej i zapytałam czy jest Polką (oczywiście jakby miała mnie zrozumieć gdyby nie była), a ona odpowiedziała, że tak. No to ja dalej "A ile latek ma Pani dziecko". Ona spojrzała na mnie jak na jakąś wariatkę i tak niepewnie odpowiedziała, że 1,5 roku. A ja jak ta wariatka ucieszyłam się i wyskoczyłam do niej "Boże jak cudownie. Moje dziecko ma roczek i bardzo bym chciała zaprzyjaźnić się z inną matką z Polski". Kobitka od razu podłapała temat i do mnie, że ona o tym samym myślała. Czy mogło być piękniej.? Dzieciaczki w podobnym wieku, dwie dziewczynki. Jak się później okazało mieszkamy na tej samej ulicy, obie jesteśmy z zachodniopomorskiego. No kurczę, przeznaczenie.! 
Oczywiście po 10 minutach wymieniłyśmy się nazwiskami i numerami telefonów. 

Przyleciałam do domu taka szczęśliwa, Patryk patrzył na mnie jak na tą wariatkę. Ale sami pomyślcie. Robicie zakupy w sklepie i widzicie Polkę z dzieckiem, no nie zapytasz.? No zapytasz.! Zwłaszcza kiedy chcesz, żeby dziecko wychowywało się z innymi dziećmi. 

Dzisiaj po raz pierwszy się spotkałyśmy. Jej córeczka jest taka słodziutka, energii ma tyle co moje dziecko, także małe odbierają na tych samych falach. Dorota też jest bardzo sympatyczną, równą kobitką. Oj nawet nie wiecie jak się mega cieszę. Mimo, że jest między nami 10 lat równicy to tego tak się nie odczuwa. Obie jesteśmy matkami, także tematy do rozmów sypią się jak z rękawa.! 

Może jest jeszcze jakaś mama w Herning, która właśnie to czyta i bardzo chciałaby się z nami zaprzyjaźnić.? ;) 

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :

  1. No to super! Będziesz miała z kim pogadać itp.
    Dziewczynki może się zaprzyjaźnią.
    Pozdrawiam;)

    K.

    OdpowiedzUsuń