Dzień dziecka tuż tuż. Co prawda my już prezent dla Julci mamy, ale chętnie przedstawię Wam moje propozycje na dzień dziecka dla malucha do ...

Propozycje na dzień dziecka part I

By | 09:50 Leave a Comment
Dzień dziecka tuż tuż. Co prawda my już prezent dla Julci mamy, ale chętnie przedstawię Wam moje propozycje na dzień dziecka dla malucha do 2 lat. Ja jestem z tych mam, które lubią naukę przez zabawę, z własnego doświadczenia. Jak byłam młodsza, "podstawówkowa", to lubiłam bawić się w szkołę. W ogóle moim marzeniem było zostać nauczycielką, do tej pory nie wiem co robię na Fashion, ale to już inna sprawa. Za każdym razem jak się uczyłam to wyciągałam białą tablicę na której pisałam wszystkie regułki, słówka z angielskiego do nauki, etc. Ale nie byłam taką lamą i nie miałam uczniów, co to to nie.! Ja miałam mnóstwo uczniów, wszystkie moje pluszaki miały długopisy, zeszyty, nawet dziennik prowadziłam, w którym były oceny, nawet te niedostateczne, bo nie pamiętałam odpowiedzi na zadane przez siebie pytanie. Tak tak sama siebie przepytywałam. To była moja cudowna metoda na naukę. Kiedyś jak to opowiedziałam Patrykowi to nie mógł przestać się śmiać, ale myślę, że to było dla mnie dobre. I się uczyłam i się bawiłam. Kiedyś byłam mega kujonem, ach piękne czasy.. 

Ale nie o tym mowa, przejdźmy do propozycji. Part I: 



1. Poppity Pop od Fisher Price.

Poppity Pop to niebieski, muzyczny dinozaur, który zamiast grzbietu ma trampolinę. Dzięki temu dzieci mogą wrzucać do niego kolorowe piłeczki (6 w zestawie). Piłeczki skaczą w górę i w dół, a nawet wyskakują z zabawki górą bądź turlają się przez paszczę dinozaura. Zabawka jak widzicie jest rozwijająca, ponieważ dziecko wie, że muzyka zacznie grać, gdy wrzuci piłeczkę, akcja- reakcja. Kolorowe piłeczki również przyciągają uwagę malucha zwłaszcza jak wylecą trochę dalej i dziecko musi pójść po nie. Teoretycznie jest to zabawka od 6-36 miesięcy, jednak u nas sprawdziła się dopiero jak Julka skończyła rok i zrozumiała, że piłeczki nie tylko się gryzie ;) Jedynym minusem jest to, że zabawka jest dosyć głośna, nawet na najniższym poziomie. Rano na pewno jest w stanie postawić szybko wszystkich na nogi.! Cena ok. 150zł

Zobaczcie sami jak działa. 













2. Kostka interaktywna od Smiki

Moje dziecko kocha zabawki, które mają wiele funkcji. Staramy się kupować jej jak najwięcej rozwijających zabawek, ale tę akurat dostała w prezencie także nie jestem w stanie powiedzieć ile kosztuje. Kostka składa się z sześciu różnych elementów, które można dowolnie łączyć ze sobą. Każda ściana kostki jest inna i dzięki temu można wykonywać różne czynności. Zdaniem psychologów najlepsze nauka jest przez zabawę, a takie kostki jak najbardziej temu sprzyjają. 











3.Aktywne pudełeczko

Dawno, dawno temu pisałam już o tej zabawce, ale chętnie Wam przypomnę. Ponadto zobaczcie jak Julcia zmieniła się w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy..
Jest to kolejna zabawka, która składa się z kilku mniejszych, które rozwijają zdolności dziecka. Po jednej stronie pudełka znajdziemy zegar w kształcie sowy, mini komputer i koło, na którym są zwierzęta wydające odgłosy. A po drugiej stronie mamy wiatraczek z muzyczką, mini fortepian oraz mini telefon. Na górze natomiast jest mini kolejka, która rozwija koordynację ruchową oraz logiczne myślenie. 





Wkrótce part II. 

W komentarzu napiszcie jakie jeszcze zabawki polecacie.!





Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :