Kochani już część z Was wie, że ostatnio mam nowe zajęcie i chcę otworzyć butik. Póki co nie mogę znaleźć odpowiedniego lokalu w Kołobrzegu,...

Moonlov- moja perełka

By | 00:14 Leave a Comment
Kochani już część z Was wie, że ostatnio mam nowe zajęcie i chcę otworzyć butik. Póki co nie mogę znaleźć odpowiedniego lokalu w Kołobrzegu, ale prowadzę sprzedaż internetową, a właściwie Facebook`ową. 

Wiele osób pyta mnie czym mój butik będzie się różnił od innych. Otóż. W moim butiku na Fb, czy na Insta znajdziecie Skandynawskie marki takie jak Modstrom, Jake`s, Vero Moda, Notice, Gestuz, Stella Nova, Minimum, Minus, a nawet Culture czy Bon`a parte. Są to marki, które w normalnych stacjonarnym sklepie, bądź internetowym jak np. Zalando są cholernie drogie, ale nie u mnie. Tu moje kochane Panie macie możliwość ubrania się w te marki w bardzo niskich cenach. Na niektórych ubraniach możecie zaoszczędzić 3-4 razy. 

Dlaczego.? Bo wiem, że pieniądze nie rosną na drzewach, sama mam małe dziecko i często muszę sobie sama odmówić czegoś, a jednak chciałabym mieć ubrania z wyższej półki niż H&M. Także skoro mam taką możliwość, to chcę ją wykorzystać i specjalnie dla Was sprowadzać duńskie marki. 

Aktualnie mam różne rozmiary i różne style. Jak sami zobaczycie rozmiary są bardzo różne od 34 do 52 nawet. Czasami sama muszę wybrać w jakim rozmiarze sprzeda mi się dany styl bazując na grupie docelowej mojej firmy. Uwierzcie mi, że to jest bardzo trudne. Jeszcze nie wiem co Was interesuje i co chcielibyście kupić. Także wszelkie sugestie mile widziane.! 

Myślę, że osoby, które znają i lubią te marki będą miały raj na ziemi. Póki co się rozkręcamy, ale codziennie jest coś nowego. 

Do środy jest wysyłka gratis.!

Także kochane zapraszam. Zamówienia można składać w wiadomości prywatnej na Fb bądź w szufladce na Insta. Koszt przesyłki to 15 zł, niezależnie od ilości zamówionych ubrań, a zwrot towaru jest do 7 dni. 

Także kochane zapraszam do zakupów.!!!




Moonlov na Facebook`u

Moonlov na Instagramie

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :