Eh miałam być lepsza w pisaniu na blogu, ale jak zawsze zawodzę Was w tym temacie. Wybaczcie, ale u nas strasznie dużo się dzieje! Nie wspom...

Bańki

By | 22:59 Leave a Comment
Eh miałam być lepsza w pisaniu na blogu, ale jak zawsze zawodzę Was w tym temacie. Wybaczcie, ale u nas strasznie dużo się dzieje! Nie wspominając już o tym, że ciągle mamy gości. Oczywiście uwielbiamy to, ale rzutuje na moje obowiązki wobec Was. 
Kilka dni temu założyłam swoją pierwszą w życiu firmę. Stresowałam się, ba nadal się stresuję, bo nie wiem jak wyjdę na koniec roku i czy będzie miało to sens, ale marzenia są po to by je spełniać! Chyba mój charakter i upór jest tego najlepszym dowodem, bo czasami warto zaryzykować niż całe życie myśleć jakby to było. Najważniejsze, że mam wsparcie w najbliższych i wolną rękę. Także uczę się teraz bardzo dużo, nadal szukam pracy w zawodzie i jak zawsze nie mam chwili wolnego ;) Ale wiecie co? Odżyłam! Odżyłam na maxa! Przestałam być depresyjna, wiecznie zmęczona. Od dwóch tygodni wróciłam ze zdwojoną siłą. Fakt, faktem odejście naszej kochanej Mimusi totalnie mnie przybiło, w końcu to było nasze dziecko. Ci co czytają bloga wiedzą dokładnie dlaczego. Szkoda, że nie została z nami na dłużej, ale taka była wola losu.. 

Ostatnio robiłam małej kilka zdjęć, ćwiczyłyśmy zabawę z bańkami do pewnego projektu, który jest przed nami ;) 








Starszy post Strona główna

0 komentarze :