Od jakiegoś czasu przyłożyłam się i śledzę mamy blogerki na Instagramie czy Facebooku. Super dziewczyny, które całkowicie poświęciły się swo...

Matka matkę zawsze skrytykuje

By | 21:58 Leave a Comment
Od jakiegoś czasu przyłożyłam się i śledzę mamy blogerki na Instagramie czy Facebooku. Super dziewczyny, które całkowicie poświęciły się swojej pasji i potrafią łączyć życie rodzinne z byciem ciągle online. Podziwiam. Nie wiem czy ja tego nie umiem czy aż tak nie chcę wszystkiego wystawiać na pokaz. Każdy ma swój pomysł na życie. Jednakże to co mnie przeraża to fala krytyki, hejtu, oceniania w komentarzach. Ja rozumiem nie każdemu może się podobać cała ta blogosfera, ale ludzie oszczędźcie sobie czasu i nerwów. Nie rozumiem też tego, że w większości są to mamy! Kobiety, które wychowują Waszych dzieci kolegów/ koleżanki czy partnerów życiowych. Sama czasami dziwię się, że one tak wszystko upubliczniają, ale to nie moja sprawa. Każdy żyje jak chce! Chociaż blogerki życiowe jadą ludzie anonimowi. Dużo gorzej kiedy ktoś Ciebie krytykuje a postępuje tak samo, albo uwaga.. jeszcze lepiej. Mam jedną taką osobę. Długo byłam pod jej urokiem, że starsza, ma więcej dzieci, super sobie radzi w życiu, jej dzieci takie cudowne i grzeczne. I co? Kilka razy byłam świadkiem takich sytuacji, 
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :