Oficjalnie koniec stażu. Ledwo żyję. Miałam mieć pracę przy komputerze, a koniec końców siedziałam na magazynie i rozpakowywałam palety z ka...

I am back, again

By | 14:10 Leave a Comment
Oficjalnie koniec stażu. Ledwo żyję. Miałam mieć pracę przy komputerze, a koniec końców siedziałam na magazynie i rozpakowywałam palety z kartonami. Ale cóż zrobić, trzeba było się przemęczyć. 



Teraz wracam do swoich zajęć. Fakt, faktem został mi raport do napisania, ale dam radę. Mam nadzieję, że szybko pójdzie i z czystym sumieniem będę mogła pojechać do Polski na wakacje! Ach już równy miesiąc mi został. Nie mogę się doczekać ;) 

Jula już taka fajna. Wszystko rozumie, jest bardzo pomocna. Wkrótce dodam kilka postów z zdjęciami to zobaczycie jak rośnie. Póki co taki krótki wpis, żebyście wiedzieli, że wracam i oficjalnie WELCOME BACK !

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :