Owocowe babeczki to jest to co mój mąż uwielbia najbardziej ;)  Co potrzeba (18 babeczek): * 250g mąki * 150g masła * 1 łyżeczka mleka...

# 18 Smak dnia - babeczki

By | 19:14 Leave a Comment
Owocowe babeczki to jest to co mój mąż uwielbia najbardziej ;) 

Co potrzeba (18 babeczek):

* 250g mąki
* 150g masła
* 1 łyżeczka mleka
* 1 jajko
* 4 łyżki cukru pudru
* szczypta soli 
* łyżka brązowego cukru
* owoce 
* krem waniliowy do tortów (ja wybrałam dr.Oetker`a)

Przygotowanie: 

Mąkę przesiać, dodać odrobinę soli, jajko, cukier puder, cukier brązowy i masło. Wszystko zagnieść na jednolitą masę. Dodać łyżeczkę mleka. Uformować kulkę z ciasta, zawinąć w przezroczystą folię i włożyć do lodówki na 30 min. Piekarnik rozgrzać do 200 stopni. Foremki na babeczki wysmarować masłem. 
Po 30 min wyjąć ciasto, rozwałkować i wyciąć kółka trochę większe niż foremki. Na spodzie babeczek robimy małe dziurki. Piec max 25min w 180 stopniach. 

Na koniec dekorujemy kremem i dekorujemy owocami ;) 




Smacznego  = )
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :