Ponad cztery miesiące temu Julka została ochrzczona. Mimo tego, że upłynęło tyle czasu, uwielbiam wracać do tego dnia.  Zawsze zastanawi...

Idealny prezent na chrzciny

By | 21:27 2 comments
Ponad cztery miesiące temu Julka została ochrzczona. Mimo tego, że upłynęło tyle czasu, uwielbiam wracać do tego dnia. 

Zawsze zastanawiałam się co podarować własnemu dziecku na chrzciny. Srebro, złoto, zabawki, pieniądze.? Wydawało mi się to trochę błahe, zwłaszcza, że jesteśmy rodzicami i powinniśmy dać dziecku coś specjalnego. Wtedy znalazłam Kart-deco, a w zasadzie Marlenę, kobietę, która z ogromną pasją i mega talentem robi własnoręcznie zaproszenia, księgi gości oraz podziękowania dla gości. Od pierwszego wejrzenia zakochałam się w jej dziełach. Jak najbardziej były w moim guście: piękne, delikatne, dopracowane. Początkowo zamówiłam same zaproszenia. Każde było spersonalizowane, ze zdjęciem Juleczki, pięknym wierszem. Były idealne. 



Jednak rozstanie z tak pięknymi zaproszeniami nie było łatwe. Postanowiłam zamówić jeszcze księgę gości. Tu zakochałam się podwójnie. Piękna, spersonalizowana, różowa księga gości. W środku miejsce na moje zdjęcia i opisy. Wam przedstawię księgę z samymi zdjęciami. Dzisiaj będę ją kończyła, ale postanowiłam, że skoro to jest prezent dla Juleczki to nie zdradzę Wam całego sekretu. 









Już niebawem konkurs z Kart-deco ;) 
Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. Jakie śliczny album i zdjęcia z chrzcin. Niebawem przede mną chrzciny mojego chrześniaka Kuby, na pewno wybiorę coś z podobnego. Na razie kupiłam ciuszki, ramkę i medalik. Mam nadzieję, że mu się spodobają za kilka lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album! Świetny pomysł na prezent, jakbyście szukali więcej pomysłów na prezent dla dziecka to zapraszam zerknąć http://chrzcinyikomunie.pl/

    OdpowiedzUsuń