Porządków ciąg dalszy. Dzisiaj zdecydowałam się na upiększenie mieszkania. Niestety cierpię bardzo na brak miejsca, ale mimo wszystko jest p...

Cotton Ball Lights

By | 21:40 3 comments
Porządków ciąg dalszy. Dzisiaj zdecydowałam się na upiększenie mieszkania. Niestety cierpię bardzo na brak miejsca, ale mimo wszystko jest przytulnie.

 Ponad pół roku temu dostaliśmy w prezencie od Patryka rodziców bawełniane kule. Szczerze mówiąc wcześniej nie miałam czasu ich zawiesić, ponieważ cały czas byliśmy poza domem i też nie chciałam, żeby się kurzyły. Także cała zabawa była dzisiaj.! 

Razem z Juleczką (najlepszą na świecie pomocnicą) ułożyłyśmy piękny zestaw kolorowych kulek. Fakt, faktem dwie kuleczki nam ucierpiały, bo moja pomocnica wszystko chciała robić sama i każda kuleczka musiała być w łapkach, ale i tak jest pięknie. Element dekoracyjny bardzo się sprawdził. Od razu w pokoiku jest przytulniej ;) 





cotton ball lights
Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :