Wczoraj przechodziłam obok sklepu z zabawkami i moją uwagę przykuło "aktywne pudełko". Bez dłuższego namysłu od razu kupiłam zabaw...

aktywne pudełeczko

By | 19:32 5 comments
Wczoraj przechodziłam obok sklepu z zabawkami i moją uwagę przykuło "aktywne pudełko". Bez dłuższego namysłu od razu kupiłam zabawkę. Co prawda jest od 12 miesięcy, ale to nikomu nie przeszkadza. Lepiej kupować zabawki dla starszych dzieci niż dla młodszych. 
Dużym plusem dla mnie jest to, że zabawka jest bardzo kolorowa, grająca i interesująca. W zasadzie można powiedzieć, że składa się z siedmiu mniejszych zabawek. Po jednej stronie pudełka znajdziemy zegar w kształcie sowy, mini komputer i koło, na którym są zwierzęta wydające odgłosy. Z drugiej strony mamy wiatraczek z muzyczką, mini fortepian oraz mini telefon. A na górze jest mini kolejka, która rozwija koordynację ruchową oraz logiczne myślenie. Z czystym sercem polecamy zabawkę ;) 















koszulka Wójcik 
spodenki NEXT
kamizelka H&M 


DUMEL
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy :

  1. Twoja córeczka jest starsza od mojej oooo 10 dni (24.01.2014). Rozwija się podobnie jak Twoja:) A zabawka fajowa, musze się rozejrzeć za taką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Julcia ciągle tylko się śmieje? ;) takie radosne dziecko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, tak^^ Kiedyś była bardziej marudna i płaczliwa, chyba wyrosła z tego okresu. Teraz cały czas się śmieje i gada. Buzia jej się nie zamyka :)

      Usuń
    2. no to super, oby tak dalej. :) pocieszne dziecko będzie. :)

      Usuń
  3. Najsłodsza istotka jaką widziałam piękne oczki i ten cudowny szczęśliwy uśmiech na jej twarzyczce jest piękna zdrówka dużo dla niej życzę :)

    OdpowiedzUsuń