Takie akcje to my bardzo lubimy.! Kilka dni temu kuzynka nominowała mnie do oblania się zimną wodą. Co prawda trochę mi to zajęło, ale dał...

Ice bucket challenge

By | 19:52 Leave a Comment
Takie akcje to my bardzo lubimy.!

Kilka dni temu kuzynka nominowała mnie do oblania się zimną wodą. Co prawda trochę mi to zajęło, ale dałam radę. 
Jednak nie tylko to się liczyło dla mnie. Głównym celem tej akcji jest przelanie pieniędzy na fundację pomagającą ludziom chorym na stwardnienie zanikowe boczne. Dzięki tej akcji w Stanach zebrano ponad 40 milionów dolarów. W Polsce nominowani sami wybierają fundację, na którą chcą przeznaczyć pieniądze. Ja postanowiłam wspomóc Stowarzyszenie Wspierania i Rozwoju Schroniska dla Zwierząt "REKS" w Kołobrzegu. W liceum zbierałam koce, ręczniki stare, pieniądze i zanosiłam tam karmy. Dlatego mam do nich sentyment.
Na fundacje dotyczące pomocy dzieciom często wysyłam smsy czy angażuję się w inny sposób. Właśnie.! Wkrótce ruszy licytacja rzeczy, z której pieniądze zostaną przeznaczone na pomoc małemu Jasiowi, który cierpi na mukowiscydozę. Będziecie mogli zobaczyć moje fanty i mam nadzieję, że coś wylicytujecie ;) 





Mam nadzieję, że bawiąc się w to nie zapominacie o przelewach.! 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :